خبرگزاری کار ایران

در راستای احقاق حقوق عامه؛

نقاط حادثه خیز راه‌های قزوین در اختیار دادستانی قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۵۳۳۱

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: لازم است نقاط حادثه خیز توسط پلیس راه استان شناسایی و احصاء شود و در اختیار دادستانی قرار گیرد، تا در راستای پیشگیری از وقوع جرم و احیاء حقوق عامه از سوی دستگاه قضایی پیگیری شود تا با هماهنگی دستگاه‌های متولی مرتفع شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، حسین رجبی در بادید از قرارگاه پلیس راه استان گفت: نقش پلیس راه در کاهش تصادفات، تلفات و صدمات جاده‌ای غیرقابل انکار است و در سال گذشته سوانح جاده‌ای استان با همکاری تمامی دستگاه‌های متولی کاهش چشمگیری داشته و از این حیث تلاش‌های عوامل پلیس راه و زحمات شبانه روزی آن‌ها جای تقدیر دارد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین افزود: اقدامات پیشگیرانه بخصوص شناسایی و رفع نقاط حادثه خیز و همچنین نصب یا بروزرسانی دوربین‌های کنترل سرعت در سطح جاده‌های استان باید به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد تا سوانح جاده‌ای ناشی از مشکلات راه‌ها به حداقل برسد.

دادستان قزوین در این بازدید شبانه که حدود 3 ساعت به طول انجامید در جریان مسائل و مشکلات مربوطه به حوزه پلیس راه استان قزوین قرار گرفت و مقرر گردید این موضوعات به صورت ویژه بررسی و پیگیری شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز