خبرگزاری کار ایران

امام جمعه گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد:

اگر جلوی بی حجابی را در گچساران نگیرید آتش به اختیار عمل می کنیم/ ۲۵ هزار نفر در محلات فقیرنشین بام نفت ایران زندگی می کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۴۴۱

امام جمعه گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که در صورت ادامه برخی اتفاقات مرتبط با حجاب در شهر دوگنبدان مرکز شهرستان بویژه پارک سلامت، آتش به اختیار عمل می کند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "سید امین الله حجازی" در نشست شورای ترویج و فرهنگ ایثار و شهادت که با حضور حجت‌الاسلام ولی زاده و خادمی نمایندگان شورای وزرا در امور ایثارگران کشور در فرمانداری گچساران برگزار شد، اظهارداشت: تقاضا دارم که هرچه سریع‌تر جلسه شورای تأمین با حضور مدیرعامل نفت و گاز گچساران تشکیل شود چراکه از اوضاع بی‌حجابی و هنجارشکنی توسط برخی افراد در سطح شهر بخصوص در پارک سلامت ناراحت هستیم.

حجازی با بیان اینکه با توجه به ظرفیت‌های گچساران نباید جوان بیکار در شهرستان داشته باشیم، خاطرنشان کرد: آن طور که می‌گویند گچساران هم گل‌ و بلبل نیست و انتظار این است عدالت رعایت شود.

امام‌جمعه گچساران در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع بیکاری خانواده ها و فرزندان شهدا در این شهرستان اشاره و ادامه داد: شهرستان گچساران هم فرزند شهید و هم‌ خانواده شهید بیکار فراوان دارد ، مادر شهید و پدر شهید به دلیل کهولت سن و یا بیماری نیازمند پرستار هستند که اگر توجه به این نکات نداشته باشیم شاید به‌ نوعی در پیشگاه خداوند مواخذه شویم.

حجازی گفت: باید توجه داشت که شهرستان محروم گچساران در منابع  زیر زمینی، قوی‌ترین و ثروتمندترین نقطه کشور با تولید یک‌ چهارم نفت و گاز کشور است اما بیکاری در این شهرستان همچنان بیداد می‌کند.

وی با اشاره به افزایش نگران کننده نرخ بیکاری درشهرستان گچساران، اظهارداشت:  در بحث بیکاری، این شهرستان رتبه اول را در استان و کشور داراست و انتظار هم این است که مردم گچساران از محرومیت‌ها نجات پیدا کنند.

امام‌جمعه گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در هیچ شهری از کشورمان محله‌ای نداریم که رسماً محله فقرا باشد اما امروز در بام نفت ایران سه محله فقیرنشین با ۲۵ هزار نفر جمعیت وجود دارد.

حجازی با تاکید براینکه، باید به وضعیت شهرستان گچساران رسیدگی شود و انتظار این است که متولیان امر در کشور اختیارات مدیران نفت این شهرستان را بیشتر کنند  خاطرنشان کرد: مسئولان نفتی در گچساران اگر بتوانند اقدامی هم کنند دست‌شان با توجه به قوانین بسته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز