خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

اختصاص بودجه یک میلیارد ریالی به کومیته داوران کاراته خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۶۰۲۷

رئیس هیات کاراته استان خراسان رضوی در مراسم استاژ بازآموزی قوانین داوری کومیته و کاتا آقایان و بانوان شهرستان ها از اختصاص بودجه یک میلیارد ریالی به کمیته داوران کاراته استان خراسان رضوی برای اولین بار خبر داد.

هادی امیری در گفت و گو با ایلنا گفت: باتوجه به اینکه تاکنون در این حوزه هیچگونه اعتبار مالی تخصیص نیافته  است و در راستای حمایت از داوران شهرستان ها رویکردمان این بود که بتوانیم در این حوزه داوران را از لحاظ فنی و تجهیزات مورد نیاز یاری رسانیم تا شاهد توسعه ورزش بخصوص در مناطق محروم باشیم.

وی افزود: علاوه بر بودجه اختصاص یافته یک میلیارد ریالی خرید تجهیزات برای کمیته داوران استان در جهت حمایت از شهرستان ها نیز تجهیزات مورد نیاز داوری برای تمامی شهرستان های استان فراهم می شود.

رئیس هیات کاراته استان خراسان رضوی اعلام کرد: در حال حاضر بیش از ۳۵۰ داور رسمی در استان و کشور در بخش آقایان و بانوان فعال هستند که ۶ داور آسیایی و ۲ داور جهانی را در استان داریم و تمام تلاش‌مان ایجاد زمینه رشد هرچه بیشتر کاراته استان و شهرستان در سطح کشوری و بین المللی است.

امیری از زحمات کمیته داوران در سال گذشته همچنین همدلی و اتحاد ایجاد شده بین داوران استان ضمن تشکر و قدردانی عنوان کرد: در این استاژ که با استقبال گسترده داوران استان در مشهد برگزار شد جدیدترین قوانین داوری کاراته در دو بخش کومیته و کاتا توسط امیررضا دباغ داور جهانی و مسئول کمیته داوران استان برای دواران استانی و شهرستانی ارائه شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز