خبرگزاری کار ایران

اهدای بیش از ۳۵ تخته تاتامی به هیأت کاراته شهرستان های خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۲۱۳

رئیس هیات کاراته استان خراسان رضوی‌ گفت: در راستای حمایت از شهرستان ها برای اولین بار در عرصه کاراته استان به شهرستان های فعال و مناطق محروم بیش از ۳۵ تخته تاتامی به ارزش هر تخته بالغ بر ۳۰۰ میلیون ریال اهدا شد.

هادی امیری در گفت و‌گو‌ با ایلنا افزود: از سال گذشته تا کنون در راستای حمایت و نگاه ویژه به کاراته استان تامین و تجهیز زیرساخت های ورزش کاراته در قالب اهدای تاتامی، لباس کاراته، احکام رایگان و … خریداری و در اختیار هیات کاراته شهرستان های خراسان رضوی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال نیز صورت گرفت که در این طرح تاتامی ها به اسم هیات و شخص خود رییس هیات کاراته در سامانه ثبت خواهد شد.

وی حضور کمرنگ برخی از روسای هیات ها را نقد و عنوان کرد: امسال شاهد رویدادهای بزرگی در استان هستیم و در اولین رویداد میزبان مسابقات بین المللی جام هشتمین خورشید در بخش آقایان و بانوان خواهیم بود که با توجه به پتانسیل و استعدادهای خوب با همدلی و همراهی می‌توان شاهد رشد و شکوفایی کاراته در استان و شهرستان ها باشیم.

رئیس هیات کاراته استان اعلام کرد: حضور دو تیم در سوپر لیگ کشور همچنین در سال جدید میزبانی کاراته وان و انتخاب تیم ملی از دیگر رویدادهای مهمی است که در استان روی خواهد داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز