خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری سیروان:

حرکت در راستای شعار سال زمینه شکوفایی استعدادهای منطقه را فراهم می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۸۸۲

سرپرست فرمانداری سیروان گفت: استان ایلام به خصوص منطقه سیران دارای ظرفیت‌های بزرگی است که اگر مسئولان در راستای تحقق شعار سال حرکت کنند، زمینه شکوفایی تمام استعدادهای بالقوه منطقه فراهم می‌شود.

به گزارش ایلنا، محمدباقر شریفی با حضور در بین اهالی روستای چم‌شیر از توابع شهرستان سیروان ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: استان ایلام در بیشتر زمینه های اقتصادی، گردشگری، کشاورزی و حتی صنعت می تواند در کشور تبدیل به قطب شود، اما این مهم محقق نمی‌شود مگر با شناسایی تمام مزیت‌های نسبی و حرکت به سمت بالفعل کردن آنها.

وی با اشاره به اینکه مهار تورم و رشد تولید از برنامه های اصلی دولت در شهرستان سیروان است، افزود: دولت سیزدهم به تبعیت از تأکیدات مقام معظم رهبری و ضرورت‌های توسعه اقتصاد کشور، حمایت از تولید، تلاش برای رفع موانع پیش روی تولید را وظیفه خود می‌داند و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

شریفی با تاکید بر اینکه در چند سال گذشته مقام معظم رهبری، اقتصاد را محور نام‌گذار قرار داده‌اند که در 6 سال اخیر بر تولید تأکید ویژه دارند، اضافه کرد: تولید یکی از محورهای اصلی پیشرفت استان و شهرستان در زمینه های مختلف است، که باید تلاش برای فعالیت‌های تولیدی با بهره‌گیری از دانش‌ و دستاوردهای نوین علمی از ضرورت‌های رونق تولید قرار گیرد.

شریفی با اشاره به اینکه سیروان در زمینه های مختلف کشاورزی، دامپروری، گردشگری و غیره حرفی برای گفتن دارد، گفت: این شهرستان دارای داشته های خدادادی است که اگر مردم همت کنند و مسئولان نیز کمک کنند، این دیار به یکی از مناطق برخوردار استان تبدیل می شود.

سرپرست فرمانداری سیروان با بیان اینکه وجود زمین های حاصلخیز،مناطق بکر برای دامپروری و گردشگری می توانند به رشد و شکوفایی شهرستان کمک کنند، افزود: تولیدات شما باعث خودکفایی کشور در زمینه های مختلف می شود.

در این دیدار که با حضور امام جمعه شهرستان، نماینده ولی فقیه در سپاه استان و جمعی از مدیران استان و شهرستان حضور داشتند، مشکلات و نارسایی های مردم این روستاها از طرف دهیار، بزرگان و معتمدان روستا از جمله طرح هادی، جدول کشی، بهسازی معابر، اینترنت، ساختمان دهیاری و غیره عنوان شد که سرپرست فرمانداری دستور پیگیری و رفع مشکلات مردم را صادر کرد و مسئولان ذیربط هرکدام در حوزه های خود نسبت به بررسی و پیگیری مشکلات اقدام کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز