خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

پروژه استخر سرپوشیده شهرک ولیعصر تربت حیدریه بعد از ۱۷ سال فعال می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۲۸۳

رئیس اداره ورزش وجوانان تربت حیدریه گفت: بعد از ۱۷ سال پروژه استخر سرپوشیده شهرک ولیعصر(عج) فعال می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شهرستان تربت حیدریه به عنوان قطب جمعیتی، اقتصادی و اجتماعی هشت شهرستان جنوب خراسان رضوی از داشتن استخر سرپوشیده استاندارد و مناسب محروم است و همین مسئله سبب شده علاقمندان به ورزش شنا برای رفع نیاز خود به  شهرستان های همجوار سفر کنند. 

استخر سرپوشیده امیر المومنین(ع) جنب باغ‌ملی متعلق به آموزش و پرورش است و با توجه به نیازعلاقمندان به ورزشهای آبی در این قطب جمعیتی و همچنین فضای محدود استخر، این مجموعه نتوانسته پاسخگوی مناسبی برای ورزش شنا در شهرستان تربت حیدریه باشد.

دومین استخر سرپوشیده شهرستان تربت حیدریه واقع در شهرک ولی عصر(عج) که از مصوبات دور دوم سفرهای ریاست جمهوری دولت نهم است با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی اوضاع مناسبی ندارد و با توجه به عزم دولت برای تکمیل پروژه های نیمه تمام با ضریب پیشرفت فیزیکی بالا، مردم این شهرستان از تکمیل این پروژه در آینده نزدیک ناامید شدند وطبق گفته مسئولان برای تکمیل این پروژه و بهره برداری از آن ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

مجید رضایی رئیس اداره ورزش وجوانان تربت حیدریه در گفت وگو با خبرنگار ایلنا اظهارکرد: اعتبار اولیه استخر سرپوشیده شهرک ولی عصر (عج) ۱۶ میلیارد ریال بود وتاکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. 

رئیس اداره ورزش وجوانان تربت حیدریه گفت: این استخر، ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که ۱۰۰ میلیارد ریال آن توسط نماینده تربت حیدریه درمجلس شورای جذب شده است واگر ۱۰۰ میلیارد ریال دیگر جذب شود به زودی شاهد افتتاح این استخر بعد از ۱۷ سال خواهیم بود.

وی اظهار داشت: سالن طبقاتی استادیوم تختی بعد از ۸ سال  از دور اول ریاست جمهوری دولت نهم امسال با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال بودجه از محل اعتباراتی که در اختیار نماینده شهرستان است،  فعال می شود.

وی در ادامه به وضعیت ساختاری هیات‌های ورزشی اشاره و بیان کرد: اکنون ۳۰ هزار نفر ورزشکار در این شهرستان شناسایی شده‌اند که از این تعداد ۱۰ هزار نفرشان توسط ۴۷ هیات ورزشی ساماندهی شده‌اند.

رضایی تصریح کرد: فعالیت اهالی ورزش این خطه در قالب ۵۶ باشگاه‌ فعال و دارای مجوز انجام می‌شود و در پیوند با این موضوع، اکنون پنج هزار و ۳۳۵ نفر ورزشکار دارای بیمه ورزشی داریم که از این تعداد ۲۳۸ نفر در حوزه روستایی مشغول هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز