خبرگزاری کار ایران

ایلنا از خراسان رضوی گزارش می‌دهد؛

اهالی روستای باغ سنگان تربت جام با مشکل قطعی اپراتورهای تلفن همراه مواجه‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۸۸۹

اهالی روستای باغ سنگان تربت جام به دلیل عدم دسترسی به اینترنت و آنتن دهی خطوط تلفن ثابت با مشکلات زیادی روبه رو هستند و گلایه هایی در این زمینه دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، باغ سنگان سفلی روستایی با ۲ هزار نفر جمعیت و در یک کیلومتری شهر تربت جام است که مردمانش از قطعی مکرر اپراتورهای تلفن همراه و نبود خط تلفن گلایه مندند.

این مردم روزانه برای انجام امورات زندگی با مشکلات بسیار زیادی روبه رو هستند و تاکنون اقدام موثری برای دسترسی دائم مردمان باغ سنگان سفلی به آنتن دهی و اینترنت صورت نگرفته است. 

رضا صمدی یکی از اهالی روستا به ایلنا می گوید: بیش از دو سال است که خط تلفن روستا قطع بوده و در حین مکالمه مدام خط ایرانسل و همراه اول قطع می شود و باید همیشه در منزل یا حیاط جابجا شویم تا مکالمه‌ی مان قطع نشود.

حسین رفعت یکی دیگر از اهالی روستا به خبرنگار ما می گوید: ما به اینترنت دسترسی نداریم و مدام اینترنت قطع و وصل می شود و در مکالمه تلفنی هم گاهی در حین مکالمه صدای ما را طرف مقابل نمی‌شنود.

عبدالله مریدار رئیس شورای روستای باغ سنگان سفلی هم در این باره به ایلنا می‌گوید: از طریق دهیاری روستا به بخشداری و اداره مخابرات و شرکت ایرانسل و نماینده مردم در مجلس نامه نگاری کردیم و خط تلفن روستا حدودا ۲ سال می شود که سرقت شده و نامه نگاری ما هم بی پاسخ مانده است.

رئیس مخابرات تربت جام نیز به ایلنا گفت: به خاطر سرقت زیاد کابل در مسیر روستای باغ سنگان سفلی مجبور به تغییر تکنولوژی هستیم و نامه نگاری لازم انجام شده است و احتمالا به جای خط تلفن سیم کارت موبایلی و  یا آنتن رادیویی نصب شود. 

وحید مینویی افزود:  با راه اندازی آنتن رادیویی و سیم کارت موبایلی هم همراه اول تقویت می شود و از ۲G به ۴G ارتقا پیدا می‌کند و هم مشکل خط تلفن روستای باغ سنگان سفلی حل می شود.

رئیس مخابرات تربت جام در مورد زمان راه اندازی سیم کارت موبایلی در روستای باغسنگان سفلی گفت: تلاش می کنیم در ۶ ماهه اول امسال این مهم انجام شود.

خبرنگار ایلنا بعد از ارتباط با روابط عمومی شرکت ایرانسل از طریق ایمیل و ارسال سئوالاتش با گذشت بیش از یک ماه هنوز  پاسخی دریافت نکرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز