خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

قرارگاه اصلاح ساختار و فرآیند فضای کسب و کار و خدمات مطلوب تشکیل شد/لزوم حذف استعلام های غیرضروری در روند اخذ مجوزها

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۶۴۵

استاندار البرز با اشاره به تشکیل قرارگاه اصلاح ساختار و فرآیند فضای کسب و کار و خدمات مطلوب، گفت: این قرارگاه از اهمیت بالایی برخوردار است و همه باید در راستای ارائه خدمت به مردم در چارچوب پنجره واحد خدمات، برنامه ریزی و اقدام کنند.

به گزارش ایلنا از البرز، مجتبی عبداللهی در جلسه قرارگاه اصلاح ساختار و بهبود فضای کسب و کار و ارائه خدمات مطلوب به مردم که روز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: این قرارگاه در راستای اجرای کامل پنجره واحد و استقرار دولت الکترونیک است چراکه برای این امر قانون و دستورالعمل جامع و مدون وجود دارد.

وی ادامه داد: این موضوع باید به صورت دقیق مورد پیگیری قرار گیرد و مدیران باید در فاصله زمانی مشخص، گزارشی از عملکرد و برنامه های خود ارائه دهند. 

عبداللهی گفت: تمامی دستگاه ها باید جلسات لازم را برگزار کنند و با احصا و اصلاح فرآیندها، خروجی را بعنوان یک مسیر راهنما به صورت بنر و پوستر در دستگاه ها نصب کنند تا متقاضیان از روند امور آگاه شوند.

وی افزود: این قرارگاه از اهمیت بالایی برخوردار است و همه باید در راستای ارائه خدمت به مردم در چارچوب پنجره واحد خدمات، برنامه ریزی و اقدام کنند.

استاندار البرز گفت: ضرورت دارد از بروکراسی های دست و پا گیر و سردرگمی متقاضیان در ادارات و سازمان ها جلوگیری کنیم.

وی با بیان اینکه مبنا و چارچوب قانونی در اخذ استعلام ها از دستگاه ها مورد انتظار است، افزود:روند صدور مجوزها گاهی زمان بر است و مجوزهای قبلی در این فرآیند باطل می شود که این امر منجر به طولانی شدن روند تحقق اهداف خواهد شد.

عبداللهی گفت: با راه اندازی این قرارگاه درصدد هستیم تا با اقدامات قرارگاهی نسبت به اصلاح ساختار فرآیند کسب و کار، ارائه خدمات مطلوب را به مردم تسریع و تسهیل کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز