خبرگزاری کار ایران

رئیس انجمن مدیریت کسب و کار ایران:

کمیته تخصصی مدیریت کلینیک‌های درمانی ایجاد شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۸۶۱۶

رئیس انجمن مدیریت کسب و کار ایران گفت: کمیته تخصصی مدیریت کلینیک‌های درمانی به منظور ارتقای دانش این حوزه در انجمن مدیریت کسب و کار ایران ایجاد شد.

به گزارش ایلنا، محمدهادی عسگری اظهار داشت: انجمن مدیریت کسب و کار ایران با توجه به بررسی‌ها و نیاز سنجی‌هایی که داشته به این نتیجه رسیده است، کسب وکارها در ایران نیازمند آموزش در حوزه مدیریت هستند تا مسائل استراتژیک، کار و بازار را آموزش ببینند که خلا این موضوع در حوزه مدیریت کسب وکار کاملا محسوس است.

وی افزود: در همین راستا کمیته‌های تخصصی در انجمن مدیریت کسب و کار ایران شکل گرفته که از آن جمله می توان به ایجاد کمیته تخصصی مدیریت کلینیک‌های درمانی اشاره کرد و همچنین طی حکمی علیرضا یعقوب زاده را به مدت یکسال به عنوان رئیس این کمیته منصوب کرده‌ایم. 

عسگری تصریح کرد: در راستای تقویت دانش مدیریت کسب وکارها  تصمیم گرفته شد، کمیته‌های تخصصی شکل بگیرد و در همین ارتباط برای مدیران کسب‌وکارها در طول سال دوره‌های آموزشی برگزار شده و نیازهای آنها در حوزه دانش مدیریت و کسب وکارها براساس دانش روز جهان برآورده شود.

علیرضا یعقوب زاده نیز ضمن قدردانی از عسکری رئیس انجمن مدیریت کسب و کار ایران بخاطر حسن اعتماد در انتخاب وی به عنوان  رئیس کمیته تخصصی مدیریت کلینیک‌های درمانی انجمن مدیریت کسب و کار ایران اظهار داشت: مسائل و نیازهای آموزشی کلینیک‌های درمانی و زیبایی در حوزه مدیریت، منابع انسانی و بازار از جمله مواردی است که در این کمیته مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفته و در صورت تصویب آن در هیات مدیره، اجرایی می شود.

وی تصریح کرد: طراحی و تدوین استانداردهای کسب وکار و آیین نامه‌های حوزه کسب وکار در راستای بهبود مدیریت و فرآیندهای سازمانی از جمله موضوع هایی است که در کمیته تخصصی مدیریت کلینیک های درمانی دنبال  کرده ، و تلاش خواهیم کرد ، با حضور اساتید و بزرگان و متخصصان این رشته مشکل و کمبودهای دانشی که در این حوزه،  در سطح کشور با آن مواجه هستیم، تا حدودی جبران کنیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز