خبرگزاری کار ایران

توقیف خودرو حامل ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر در رودبار

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۴۵۹

فرمانده انتظامی گیلان از کشف و ضبط ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش و دستگیری ۲ قاچاقچی در شهرستان رودبار خبر داد.

به گزارش ایلنا از رودبار، سردار عزیزالله ملکی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت ۲ قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان و بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از انجام تحقیقات از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند، افزود: پس از اقدامات فنی صورت گرفته مشخص شد، متهمان در حوزه استحفاظی شهرستان رودبار با یک دستگاه خودرو نیسان در حال انتقال مواد مخدر هستند.

فرمانده انتظامی استان گیلان ادامه داد: پلیس با حضور نامحسوس در محور مورد نظر خودرو این افراد را شناسایی و متوقف و در بازرسی از آن ۳۰ کیلوگرم ماده روانگردان از نوع حشیش را کشف کرد.

سردار ملکی تصریح کرد: قاچاقچیان ۳۳ و ۳۵ ساله دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی تغییر مصرف مواد مخدر از سنتی به سمت مخدر صنعتی را تهدیدی برای جوانان و نوجوانان عنوان کرد و گفت: پلیس خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است و در این راستا با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.

سردار ملکی اضافه کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر به عنوان یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده‌ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی، نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهادهای مسئول با مجموعه انتظامی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز