خبرگزاری کار ایران

طرح استعدادیابی خوشنویسی دانش‌آموزان قزوین برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۸۷۲۰

مسئول کمیته فرهنگی انجمن خوشنویسان قزوین گفت: رویداد فرهنگی، هنری مشق بداهه نویسی دختران مینودری در راستای اجرای طرح استعداد یابی خوشنویسی دانش‌آموزان در سرای سعدالسلطنه مقابل شعبه انجمن خوشنویسان قزوین برگزار شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی انجمن خوشنویسان استان قزوین، محسن دانشگرنژاد با تاکید بر جایگاه ویژه هنر خوشنویسی در استان قزوین گفت: جایگاه ممتاز این استان به عنوان پایتخت خوشنویسی ایران ضرورت اجرای چنین رویدادهای هنری و فرهنگی را نشان می‌دهد.

مسئول کمیته فرهنگی انجمن خوشنویسان قزوین، این استان را خاستگاه استادان بزرگ خوشنویسی و خوشنویسان بزرگ دانسته و با اشاره به پیشینه درخشان این شهر در بسط و گسترش هنر خوشنویسی افزود: دانش‌آموزان امروز استان، استادان خوشنویس فردا هستند، بنابراین مداومت بر اجرای چنین طرح‌های استعدادیابی و پرورش استعدادها یک ضرورت است و انجمن خوشنویسان پرداختن به این مهم را از اهم وظایف آموزشی خود می‌داند.

وی عنوان کرد: انجمن خوشنویسان برای ثبت‌نام و برگزاری کلاس‌های آموزشی خوشنویسی در دوره‌های خط تحریری و قلمی و پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان در تابستان پیش رو آمادگی کامل دارد و از هر فعالیتی که به رواج هنر خوشنویسی در سطح استان منتهی شود استقبال می‌کند. 

این مسئول یادآور شد: ۸۰ دانش آموز در این مسابقه بداهه نویسی شرکت کرده و به تحریر آثار خود پرداختند و نتایج داوری آثار جمع آوری شده و اسامی برگزیدگان متعاقبا اعلام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز