خبرگزاری کار ایران

شهردار کرمانشاه :

خبر شکستگی عرشه تقاطع غیر همسطح سپاه کذب محض است / از طریق مراجع قضایی پیگیری می کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۷۳۷۳

پیرو انتشار خبری در فضای مجازی در خصوص مشاهده ترک و شکاف در عرشه های بتنی تقاطع در حال ساخت میدان سپاه ، شهردار کرمانشاه این خبر را کذب محض عنوان کرد .

به گزارش خبرنگار ایلنا ، پیرو خبری مبنی بر ترک و شکستگی در عرشه بتنی تقاطع غیر همسطح در حال ساخت  میدان سپاه در فضای مجازی که  توسط یکی از خبرنگاران رسمی ، منتشر شده بود ، شهردار کرمانشاه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایلنای کرمانشاه این خبر را کذب محض عنوان کرد و توضیحاتی پیرامون آن بیان کرد .

نادر نوروزی با اشاره به کذب بودن این خبر و جو روانی ایجاد شده پیرامون آن گفت ؛ تمام عرشه های پیش ساخته این تقاطع با ضوابط فنی و مهندسی و با حضور دو مشاور بین المللی  با تجربه  ساخته شده است و هیچگونه مشکل فنی ندارد و خبر منتشر شده کذب است و به نوعی تشویش اذهان عمومی است و  قابل پیگیری قضایی است .

شهردار کرمانشاه یادآور شد ،: تمام ضوابط ایمنی و فنی در خصوص ساخت این تقاطع در نظر گرفته شده است و در موعد مقرر افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت .

شهردار کرمانشاه با بیان اینکه پروژه های بزرگ و کارآمدی در سطح کرمانشاه در حال اجرا است خاطر نشان کرد : چندین پروژه بسیار کارآمد در سطح شهر کرمانشاه توسط شهرداری در دست اقدام است که با بهره برداری از آنها بسیاری از مشکلات کلانشهر کرمانشاه مرتفع خواهد شد .

وی افزود : متاسفانه عده ای سعی دارند که روند توسعه شهری کرمانشاه را با چالش روبرو کنند و با درج اخبار کذب بر علیه شهرداری افکار عمومی را تشویش  کنند که امیدواریم رسانه ها با اطلاع رسانی درست و نقدهای منصفانه روند پیشرفت پروژه ها را تسریع کنند .

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز