خبرگزاری کار ایران

در هفته دولت امسال؛

مخزن ۵ هزار متر مکعبی شهرک ولیعصر خوی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۷۳۴۵

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی از بهره برداری مخزن ۵ هزار متر مکعبی شهرک ولی عصر خوی در هفته دولت امسال خبر داد.

به گزارش ایلنا، ید الله سلطانی در گفت و گو با خبرنگاران، از تخصیص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی (تنش آبی ) برای اتمام کارهای باقی مانده مخزن 5 هزار متر مکعبی شهرک ولیعصر خبر داد و گفت: این مهم در هفته دولت امسال مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی افزود: در این پروژه احداث مخزن بتنی ۵ هزار مترمکعبی و اجرای ساختمان سرایداری ۸۰ مترمربعی و خط انتقال برگشت تا تقاطع جاده آغچه قشلاق، حوضچه‌های ورودی و خروجی، سیستم زهکشی و محوطه سازی از  تعهدات پیمانکار است.

سلطانی  افزود: بتن ریزی‌های کف، دیواره‌ها و سقف پایان یافته و عملیات حوضچه‌های ورودی و خروجی، ساختمان سریداری آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی با اشاره به کمبود مخازن ذخیره در خوی تصریح کرد: با احتساب این مخزن و مخزن ۱۵ هزار مترمکعبی در حال احداث توسط سازمان آب منطقه¬ای آذربایجان غربی (۱۰ هزار مترمکعبی جاده آغچه قشلاق و ۵ هزار مترمکعب کنار مخزن شهید صفرزاده) حجم مخازن شهر خوی به ۵۱ هزار مترمکعب خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز