خبرگزاری کار ایران

بهره برداری از ۶۰۰ طرح در آذربایجان غربی به ارزش بیش از ۶۰ هزار میلیارد ریال

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۹۸۳۶

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: همزمان با هفته دولت ۶۰۰ طرح در استان با ارزش ۶ هزار و ۵۴۵ میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایلنا، یاسر رهبردین در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان کرد: در هفته دولت امسال ۶۸۳ طرح در استان مورد بهره برداری و کلنگ زنی خواهد شد که ارزش این طرح ها بیش از ۹ هزار و ۱۵۵ میلیارد تومان برآورد شده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد، ۶۰۰ طرح به بهره برداری خواهد رسید، اظهار کرد: ارزش این طرح‌ها بیش از ۶ هزار و ۵۴۵ میلیارد تومان است.

رهبردین با اشاره به کلنگ زنی ۸۳ طرح عمرانی جدید در آذربایجان‌غربی طی این هفته، ادامه داد: ارزش این طرح‌ها نیز ۲ هزار و ۶۱۰ میلیارد تومان است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی با اعلام اینکه ارومیه، با افتتاح طرح‌هایی به ارزش ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بیشترین طرح‌های افتتاحی در استان را به خود اختصاص داده است، گفت: خوی با طرح‌هایی به ارزش ۸۵۰ میلیارد تومان و مهاباد با ۶۱۴ میلیارد تومان در رده‌های بعدی استان قرار دارند.

وی، همچنین به کلنگ‌زنی ۱۶ پروژه طی هفته دولت در مرکز استان آذربایجان‌غربی اشاره کرد و افزود: پس از ارومیه، میاندوآب با ۱۱ طرح، مهاباد با ۸ طرح و خوی با ۷ طرح در رده‌های بعدی تعدد طرح‌های کلنگ زنی قرار دارند.

رهبردین، ارزش طرح‌های کلنگ زنی شده در شهرستان ماکو را ۴۶۰ میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد: شهرستان ارومیه با طرح‌هایی به ارزش ۴۵۲ میلیارد تومان و مهاباد نیز با ۳۷۰ میلیارد تومان در رده‌های بعدی قرار دارند.

وی، بیشترین طرح‌های افتتاحی در آذربایجان‌غربی طی هفته دولت را مربوط به شرکت توزیع برق، شرکت گاز، بنیاد مسکن، نوسازی مدارس، راه و شهرسازی، شرکت آب و فاضلاب و ورزش و جوانان عنوان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز