خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری لرستان:

۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل ۸ دستگاه پل آسیب دیده پلدختر در سیل ۹۸ اختصاص یافت

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۷۰۷

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل پل‌های آسیب دیده از سیل ۹۸ پلدختر اختصاص یافته است.

به گزارش ایلنا، مرتضی شیروانی با اشاره به بازدید از پروژهای حوزه راهداری پلدختر به همراه معاون راهداری کشور، اظهارکرد: در این بازدید معاون راهداری سازمان قول مساعد داد که مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل هشت دستگاه پل که در سیلاب 1398 آسیب دیده‌اند اختصاص داده شود.

وی افزود: همچنین ۲۰۰ میلیارد ریال برای روکش آسفالت محور پلدختر به اندیمشک اختصاص داده شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: در این بازدید قول مساعد خرید یک دستگاه گریدر نو حداکثر تا یک ماه آینده، صدور مجوز اجاره یک اکیپ ماشین آلات کامل برای بهسازی راه‌های روستایی به مدت یک ماه، احداث راهدارخانه چم گرداب در محور پلدختر پل زال در سالجاری، احداث راهدارخانه معمولان که البته مشروط به تهیه زمین و ثبت سند بنام اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان است و تخصیص یک‌هزار تن قیر برای راه‌های روستایی و فرعی شهرستان داده شد.

وی افزود: همچنین قول مساعد جهت احداث یک کیلومتر دیوار ساحلی برای ایمن سازی محور پلدختر _خرم آباد و انجام ۵۰ کیلومتر روکش آسفالت در حوزه شهرستان پلدختر و معمولان از دیگر مواردی بود که در این بازدیدها داده شد.

شیروانی یادآورشد: همچنین مقرر شد اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای لرستان ۱۰ هزار تن قیر در صورت تامین مواد اولیه از طریق پترو پالایش خورشید زاگرس شهرستان پلدختر خریداری کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز