خبرگزاری کار ایران

مسئول روابط عمومی نوسازی مدارس قزوین در پی حمایت از خبرنگاران و قانون عزل شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۳۰۳

مسئول پیشین روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان قزوین گفت: با اعتراضی که نسبت به عدم درج آگهی‌ها و مناقصه‌های اداره کل نوسازی مدارس قزوین داشتم و پیگیری برای اجرای قانون و حمایت از خبرنگاران، امروز از سمت مسئول روابط عمومی این اداره کل کنار گذاشته شدم.

نجم الدین کریمی مدانی شامگاه سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین درباره عزل خود از سمت روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان قزوین گفت: از ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ که مدیرکل انتخاب شد به کرات درباره ضرورت درج آگهی‌های اداره کل نوسازی مدارس در روزنامه‌ها صحبت کردم، دیوان محاسبات و ذی حسابان هم این موضوع را قبول دارند و در بخش‌نامه معاون اول رئیس جمهور هم درج شده است.

مسئول پیشین روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان قزوین ادامه داد: علاوه بر اینکه درج مناقصه در سایت اداره کل امکان دسترسی عموم را محدود کرده و صرفا چند پیمانکار برای اطلاع به سایت مراجعه می‌کنند، بخشی از امرار معاش رسانه‌ها هم از طریق درج این نوع آگهی‌ها است که از آن محروم شده‌اند.

وی عنوان کرد: در چند روز گذشته مدیرکل عنوان کرد که از تهران برای جابه‌جایی من تحت فشار قرار گرفته، بنا شد درباره این موضوع صحبت و همفکری کنیم، اما امروز پس از حضور در محل کار از کارگزینی تماس گرفتند، جلسه‌ای با معاونین بوده و در نهایت با حکمی به عنوان کارشناس پیگیری امور و مکاتبات اداره‌کل منصوب شدم، درصورتی که چنین سمتی تعریف دقیقی ندارد.

کریمی مدانی تاکید کرد: من نه ظلمی کرده و نه دروغ و تهمت زدم، به عنوان مسئول روابط عمومی مدافع سازمان و خبرنگارها بودم، اگر حرف من اشتباه بود به حتم تکذیب می‌کردند.

وی ادامه داد: با اتفاقی که امروز رخ داد، باتوجه به اینکه نیروی آموزش و پرورش بودم، در نامه‌ای درخواست کردم به این نهاد بازگردم و احتمالا با این درخواستم موافقت کنند؛ زیرا بنا است سازمان بازرسی بزودی در این اداره کل حضور پیدا کند و شاید مسئولین نوسازی نگران باشند من حقایقی را مطرح کنم.

وی تاکید کرد: کار اداره کل نوسازی مدارس مدرسه سازی با همکاری خیران است و نگرش و دیدگاه سیاسی و سیاسی بازی در آن مطرح نیست، اگر هم من موضوعاتی مطرح می‌کنم حقایقی است که عنوان می‌شود.

مسئول روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس در مصاحبه‌ای نسبت به تصمیم مدیرکل نوسازی مدارس در استان قزوین مبنی بر درج آگهی‌های مناقصه صرفا در سایت این اداره کل اعتراض کرده و گفته بود این موضوع با بخش‌نامه کشوری و تاکیدات اداره کل ارشاد و حقوق رسانه‌ها و همچنین جلوگیری از رانت مغایرت دارد.

وی همچنین پیش از این در جلسه روابط عمومی‌ها که در تهران برگزار شده بود این نکته را متذکر شده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز