خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

محکومیت میلیاردی نانوایان آذربایجان غربی / گران‌فروشی در صدر تخلفات

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۲۲۶۶

مدیر کل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: نانوایان متخلف استان به پرداخت ۶ میلیارد و ۴۸۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

حسین نجف زاده در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه در فروردین ماه سال‌جاری ۳۸۱ فقره پرونده تخلفاتی مربوط به حوزه آرد و نان ارسال شده گفت: از این تعداد ۲۶۲ فقره مورد رسیدگی قرار گرفته است.

وی افزود: تعداد ۳۴۷ فقره از پرونده های استان مربوط به تخلفات گران‌فروشی و امتناع از عرضه نان بود که پس از رسیدگی متخلفان به پرداخت ۶ میلیارد و ۴۷۸ میلیون ریال پرداخت جزای نقدی محکوم شدند.

نجف زاده ادامه داد: همچنین ۳۴ فقره تخلف مربوط به عرصه خارج از شبکه آرد بوده که متخلفان به پرداخت یک میلیارد و ۷۹۹ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی همچنین از صدور مجازات های غیر نقدی از قبیل تعطیلی و پلمپ واحد های متخلف ،نصب پارچه تخلف بر سر درب واحد ها و قطع سهمیه تعدادی از واحد های متخلف خبر داد و افزود: سهمیه قطع شده نانوایان متخلف در اختیار نزدیکترین واحد نانوایی فاقد تخلف قرار داده می شود.

وی درخاتمه ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت  و رسیدگی فوری به شکایات وگزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف مربوط به این حوزه موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی  www.tazirat135.ir ویا تلفن ۱۳۵به تعزیرات حکومتی استان و یا  از طریق تلفن ۱۲۴ سازمان صنعت؛معدن وتجارت استان گزارش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز