خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا عنوان شد؛

افزایش ۴۳ درصدی کرایه تاکسی قزوین در چند روز آینده اعمال می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۸۹۷۴

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: نرخ کرایه تاکسی در شهر قزوین ۴۳ درصد افزایش یافته که توسط فرمانداری هم تصویب شده و در چند روز آینده اعمال می‌شود.

محمدرضا وثوق‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به افزایش نرخ تاکسی در شهر قزوین گفت: امسال افزایش نرخ تاکسی در یک مرحله انجام می‌شود و حداقل نرخ پنج هزار تومان خواهد بود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین ادامه داد: قزوین از شهرهایی است که میزان افزایش نرخ تاکسی پایین‌تر از سایر شهرها بوده و با اعتراض رانندگان همراه است؛ زیرا میزان درآمد با افزایش قطعات خودرو، لاستیک و سایر خدمات همخوانی ندارد.

وی عنوان کرد: اواخر سال ۱۴۰۱ مصوبه حمایت از معیشت تاکسیرانان از شورا گرفته شد که بر مبنای آن ۵۰۰ میلیون تومان به عنوان امانت در اختیار به تعاونی تاکسیرانان قرار گرفت و بوسیله آن، لوازم یدکی و لاستیک خودرو و همچنین ارزاق و کالاهای اساسی به نرخ مصوب دولتی تهیه شده و د اختیار رانندگان قرار گیرد.

این مسئول ادامه داد: حدود چهار هزار راننده تاکسی در شهر قزوین فعال هستند که با مراجعه به تعاونی تاکسیرانان می‌توانند از خدمات درنظر گرفته شده استفاده کنند البته در تعزلد محدودی از اقلام ازجمله لاستیک اعضای تعاونی در اولویت قرار دارند.

وی اظهار کرد: همچنین بر اساس قوانین جدید افراد بازنشسته امکان فعالیت به عنوان تاکسیران ندارند و افراد جدیدی که جذب می‌شوند نباید بازنشسته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز