خبرگزاری کار ایران

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان:

۴۱۵ معتاد متجاهر قزوین در ایام نوروز ساماندهی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۶۰۰۹

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: از ابتدای آغاز طرح جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاهر ویژه سال نو تا کنون تعداد ۴۱۵ نفر معتاد متجاهر و کارتن خواب از مناطق آلوده استان جمع آوری شده‌اند.

سید جمال الدین حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به جمع آوری معتادان متجاهر در سطح استان گفت: طرح‌های جمع آوری، ساماندهی و صیانت از معتادان متجاهر و برخورد با خرده فروشان در سطح استان، با تصویب در جلسات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و کمیته مقابله با عرضه استان در نوروز اجرا شد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین ادامه داد: این طرح‌ها از ۲۵ اسفند سال گذشته آغاز شده و تا پایان فروردین سال جاری در سطح استان ادامه خواهد داشت که در اجرای آن نیروی انتظامی، بهزیستی، دستگاه قضایی و بر خی اعضای شورا مشارکت دارند.

وی عنوان کرد: از ابتدای طرح تاکنون معتادان متجاهر و کارتن خواب‌ها جمع آوری شده و پس از غربالگری توسط تیم تخصصی درمانی ۳۰۳ نفر جهت نگهداری و درمان به مرکز ماده ۱۶ و مراکز تبصره ۲ آن در سطح استان هدایت و پذیرش شدند.

این مسئول ادامه داد: تعداد ۶۱ نفر به کمپ‌های خصوصی و مراکز ماده ۱۵ هدایت، تعداد ۵ نفر به زندان و ۴۶ نفر نیز آزاد شدند.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت همچنین تعداد ۶۸ نفر خرده فروش مواد مخدر نیز از سطح مناطق مختلف استان توسط نیروی انتظامی دستگیر شدند.

انتهای پیام/
سید مصطفی جعفری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز