خبرگزاری کار ایران

یک مسئول:

اسکان ۷۰ هزار نفر روز مسافران نوروزی در مدارس کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۵۲۲۷

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، پرونده اسکان مسافران نوروزی در مدارس و اقامتگاه‌‎های آموزش و پرورش استان با ثبت ۷۰ هزار نفر روز اسکان بسته شد.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، فردین یاوری اظهار کرد: نوروز امسال در مجموع ۶۱۰۰ خانوار در مدارس و خانه‌های معلم استان کرمانشاه اسکان پیدا کردند و پرونده اسکان مسافران نوروزی در مدارس و اقامتگاه‌‎های آموزش و پرورش استان با ثبت ۷۰ هزار نفر روز اسکان بسته شد.

وی اضافه کرد: نوروز امسال ۲۵ هزار و ۵۰۰ مسافر در مدارس و خانه‌های معلم استان کرمانشاه اسکان پیدا کردند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه بیشترین اسکان مسافران نوروزی را در مدارس و خانه‌های معلم شهر کرمانشاه داشتیم، گفت: ۳۳ هزار نفر روز اقامت در مدارس و خانه های معلم شهر کرمانشاه ثبت شده است.

یاوری ادامه داد: بعد از شهر کرمانشاه، شهرستان‌های جوانرود و قصرشیرین به ترتیب با ۵۱۰۰ و ۳۲۰۰ نفر روز اسکان در صدر اقامت مسافران نوروزی در  مدارس استان قرار دارند.

یاوری با بیان اینکه نوروز امسال ۱۰۸ مرکز توسط آموزش و پرورش استان کرمانشاه برای اسکان میهمانان نوروزی آماده شده‌ بود، گفت: این مراکز شامل ۸۶۳ کلاس درس در مدارس سراسر استان و سه خانه معلم به ظرفیت ۸۹ اتاق در شهر کرمانشاه پذیرای مسافران نوروزی شدند.

 وی یادآور شد: امسال نسبت به نوروز سال گذشته افزایش ۱۰ درصدی مراکز و اقامتگاه‌های آموزش و پرورش را برای اسکان مسافران نوروزی در سطح استان شاهد بودیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز