خبرگزاری کار ایران

با حکم رئیس فنی و حرفه‌ای کشور؛

مدیرکل فنی و حرفه‌ای قزوین با حفظ سمت سرپرست فنی و حرفه‌ای قم شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۰۵۵۵

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان قزوین با حفظ پست سازمانی به عنوان سرپرست اداره کل فنی و حرفه‌ای استان قم منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سید محمود عرب که به عنوان مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان قزوین فعال است با حفظ پست سازمانی از سمت غلامحسین حسینی نیا، معاون وزیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور، به عنوان سرپرست اداره کل فنی و حرفه‌ای قم منصوب شد.

 در این حکم آمده است:

 «جناب آقای سید محمود عرب؛

باسلام

نظر به سوابق تخصصی و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این ابلاغ با حفظ پست سازمانی به عنوان «سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قم » منصوب می‌شوید.

انتظار دارد با حسن تدبیر و همراهی مدیران و همکاران آن اداره کل، ضمن حفظ انسجام سازمانی و ارتقاء سطح خدمات، در طول دوره تصدی اهتمام کامل در رعایت اصول "عدالت محوری"، "انقلابیگری"، "مردم داری"، "پاکدستی" و "قانون مداری" را معمول نمائید.

امید است با اتکال به حضرت باریتعالی در انجام وظایف محوله گام‌های مؤثری در راستای تحقق اهداف عالیه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان بردارید.»

این انتصاب در استان قزوین مورد واکنش برخی فعالین رسانه‌ای قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز