خبرگزاری کار ایران

تشکیل 565 پرونده تخلف برای صنوف و واحدهای متخلف شهرستان سلسله

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۷۲۶

مدیر جهاد کشاورزی سلسله با اشاره به انجام ۴ هزار و ۷۵۰ مورد بازرسی از اصناف شهرستان، گفت: در این راستا تعداد ۵۶۵ پرونده تخلف برای صنوف و واحدهای متخلف تشکیل شده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، روح اله حقی منصوری در نشست با اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی شهرستان سلسله  اظهار کرد: کشت محصولات آبدوست در حوزه پمپاژ ممنوع است و کشت محصول سیب زمینی در خارج از حوزه پمپاژفقط با نوار تیپ مجاز است یکی از رسالت هایی که به سازمان جهاد کشاورزی واگذار شده تنظیم بازار است که در این راستا ستاد تنظیم بازار با تشکیل جلسات مستمر بر بازار و فعالیت صنوف و نانوایی ها و فروش کالاهای اساسی همچون مرغ، گوشت، ماهی، غله، آرد نظارت می کند.

حقی منصوری با اشاره به انجام ۴ هزار و ۷۵۰ مورد بازرسی از اصناف شهرستان، گفت: در این راستا تعداد ۵۶۵ پرونده تخلف برای صنوف و واحدهای متخلف تشکیل شده است.

وی با اشاره به توزیع انواع کالاهای تنظیم بازاری در شهرستان، بیان کرد: تاکنون ۳۴۹ تن شکر توزیع شده که ۲۵۵ تن از آن برای مصارف زنبورداری بوده است.

مدیر جهاد کشاورزی سلسله با اشاره به توزیع ۲۰۰ تن انواع برنج خارجی تایلندی، هندی و پاکستانی، تصریح کرد: ۷۰ تن قند در بسته های ۴ کیلوگرمی نیز توزیع شده است.

وی با اشاره به توزیع ۷۸‌ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم مرغ منجمد، عنوان کرد: تاکنون نیز ۲۸ تن گوشت منجمد توزیع شده و سهمیه ۱۰ تن دیگر در حال جذب است و مقدار ۳۰ تن روغن خوراکی نیز توزیع شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز