خبرگزاری کار ایران

یک مسئول:

اراک آلوده‌ترین شهر ایران معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۹۲۹

رئیس مرکز پایش آلودگی هوای اداره‌کل حفاظت محیط‌زیست استان مرکزی گفت: طبق بررسی‌های صورت گرفته در خصوص وضعیت هوای استان مرکزی، شهر اراک امروز (یکشنبه) 30 بهمن ماه سال جاری به عنوان آلوده‌ترین شهر ایران معرفی شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا محرابیان افزود: بر اساس اطلاعات دریافت شده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای استان مرکزی، متوسط شاخص کیفیت هوای اراک در 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت 11 صبح امروز (یکشنبه) به عدد 169 رسید که بیانگر وضعیت هوای ناسالم برای تمام گروه‌های سنی بود.

وی ادامه داد: همچنین طبق اطلاعات دریافت شده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای استان، شاخص لحظه‌ای کیفیت هوای اراک در ساعت 11 صبح امروز (یکشنبه) به 164 رسیده است که نشانگر وضعیت هوای ناسالم برای تمام گروه‌های سنی است.

رئیس مرکز پایش آلودگی هوای اداره‌کل حفاظت محیط‌زیست استان مرکزی اظهار داشت: آلاینده مسئول در هوای شهر اراک، ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون است و توصیه می‌شود در این شرایط مردم به ویژه گروه‌های سنی حساس از تردد در فضای باز خودداری کنند.

محرابیان در خصوص وضعیت تعداد روزهای آلاینده شهر اراک در سال جاری، تصریح کرد: اراک یکی از 8 کلانشهر آلوده کشور است که از ابتدای سال جاری تاکنون 127 روز ناسالم را در کارنامه خود به ثبت رسانده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز