خبرگزاری کار ایران

با توجه به افزایش قیمت گوشت قرمز و کاهش جوجه ریزی اعلام شد ؛

بازار همدان ؛ شب عید با کمبود مرغ مواجه می شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۲۰۴

دادستان همدان با تأکید بر اینکه شب عید در تأمین مرغ دچار مشکل می‌شویم، گفت: نسبت به آمار جوجه‌ریزی‌های انجام شده بدبین هستم چراکه در حال حاضر دو پنجم سال گذشته جوجه ریزی شده است که به نظر بنده بازار شب عید را دچار چالش می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از همدان، حسن خانجانی  در کمیسیون تنظیم بازار استان همدان، اظهار کرد: سال گذشته در بعضی روزها ۳۲۰ تن کشتار داشتیم اما باز هم دچار بحران بودیم.

وی تصریح کرد: مصرف روزانه همدان ۱۲۰ تن است که با جوجه ریزی یک میلیون و ۴۰۰ هزار قطعه‌ای باز هم مشکل خواهیم داشت چراکه امسال جوجه‌ریزی‌‎ها به دو پنجم رسیده است.

خانجانی با تأکید بر اینکه باید برنامه‌ریزی شود تا شب عید دچار مشکل نشویم، یادآور شد: با توجه به اینکه قیمت گوشت قرمز بالا رفته، مصرف به سمت مرغ رفته است بنابراین شب عید دچار مشکل می‌شویم.

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان نیز با اشاره به وجود ۲۲ توزیع کننده مرغ در همدان گفت: در زمان توزیع مرغ مشکلات ترافیکی در خیابان های شهدا و باباطاهر به وجود می‌آید بنابراین تقاضا داریم محلی برای توزیع مرغ به عنوان بارانداز درنظر گرفته شود.

جواد عاشوری اظهار کرد: روزانه ۶۰ تا ۷۰ تن مرغ در بازار همدان توزیع می‌شود که امروز به نرخ ۵۸ تا ۵۹ هزار تومان برای مصرف کننده توزیع شده است. 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز