خبرگزاری کار ایران

پیش‌بینی ۱۱۰ نقطه عرضه مستقیم میوه شب عید در سطح استان همدان

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۶۳۱۷

معاون توسعه بازرگانی و صنایع تبدیلی سازمان جهادکشاورزی استان همدان از پیش بینی ۱۱۰ نقطه عرضه مستقیم میوه شب عید در سطح این استان خبر داد و گفت:از این تعداد نقاط پیش بینی شده برای عرضه میوه تنظیم بازار شب عید ۴۰ نقطه در قالب جایگاه های خاص به شهر همدان و ۶۸ نقطه به سایر شهرستانها اختصاص دارد.

به گزارش ایلنا از همدان، حسین فضلی اظهار کرد: برآورد میوه پیشنهادی شب عید برای تنظیم بازار استان  ۱۸۰۰ تن شامل ۶۰۰ تن سیب و ۱۲۰۰ تن پرتقال بود که از دو یا سه ماهه قبل با سازمان تعاون روستایی هماهنگ شد و اکیپ‌های کنترل نظارت که توسط سازمان تعاون روستایی در مبدا مستقر بودند کار خود را به خوبی انجام داده و میوه با کیفیتی  خریداری کردند.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۱۲۰۰ تن پرتقال و ۵۰۲ تن  سیب به  انبارها و سردخانه‌های  استان منتقل شده که۹۸ تن باقی مانده سیب را نیز به صورت متمرکز طلبکار هستیم که در صورت نیاز  وارد استان خواهیم کرد.

فضلی در رابطه با قیمت میوه تنظیم بازار امسال شب عید تصریح کرد: قیمت میوه تنظیم بازار شب عید ۲۰ تا ۲۵ درصد زیر قیمت متوسط بازار عرضه خواهد شد.

وی گفت: برای تعیین قیمت میوه بنا بر آن شد که از استان‌ها برآورد قیمت شده و به وزارت جهاد اعلام شود تا قیمت نهایی میوه تنظیم بازار شب عید را به ما ابلاغ کنند در غیر این صورت به استان‌ها  تنفیذ اختیار شده تا در کارگروه تنظیم بازار  استان برای توزیع و عرضه تعیین قیمت شود.

وی با اشاره به نحوه توزیع میوه تنظیم بازار شب عید در سطح  استان همدان خاطر نشان کرد:سامانه کالا رسان من در بسته بندی‌های ۵ کیلویی یکی از روش‌های توزیع و عرضه میوه به مشتریان بوده که در این روش مشتریان به راحتی از سامانه خرید کرده و کمتر از ۱۲ ساعت میوه خریداری شده به صورت رایگان درب منزل تحویل آنان داده می‌شود.

فضلی با اشاره به فراوانی و متعادل بودن قیمت میوه  افزود: بخشی نیز از طریق میادین عرضه مستقیم تعاونی روستایی و شهرداری و بخشی توسط ۷ یا ۸ نقطه از بازارچه عرضه مستقیم کالا توسط شهرداری که میوه تنظیم بازار در اختیارشان قرار داده ایم توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز