خبرگزاری کار ایران

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

رسانه‌ها در شرایط جنگ شناختی به تقویت جدی نیاز دارند

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۰۴۸

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در جریان رسانه‌ای که با جنگ تمام عیار و ترکیبی و شناختی مواجه هستیم به رغم وجود نیروهای توانمند، جوان و انقلابی هنوز هم به تقویت نیاز داریم و باید توان و تدارکات جبهه رسانه را تقویت کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدمهدی اسماعیلی در اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر که در سالن اجتماعات مجتمع لاله برگزار شد، گفت: در حال حاضر با جنگ و تروریسم رسانه‌ای مواجه هستیم که دروغ، تهمت و تحریف را بدون هیچ ابایی انجام می‌دهد.

وزیر فرهنگ و ارساد اسلامی ادامه داد: در جنگ رسانه‌ای، جنگ ترکیبی شناختی و تمام عیار را شاهد هستیم و دشمنان با تلاش همه جانبه به دنبال اخلال در مسیر انقلاب هستند اما تاکنون موفق نشده‌اند.

وی عنوان کرد: دشمن با هزینه‌هایی که در رسانه انجام داده، به دنبال دو قطبی سازی و قراردادن مردم رو به روی هم بود که البته موفق نشد زیرا انقلاب مرهون بزرگانی است که خون خود را داده‌اند و با این اتفقات از مسیر خارج نخواهد شد.

این مسئول ادامه داد: دولت انقلابی در تلاش است برای فرهنگ، هنر و رسانه شرایط را فراهم کند، دولت سیزدهم از آغاز تاکنون به رسانه و فرهنگ توجه داشته و تحولاتی را شاهد هستیم و در این  راستا شعار نمی‌دهیم و کارنامه ارائه می‌کنیم.

وی اظهار کرد: امروز در حوزه رسانه با پدیده انسان مواجه هستیم و الزامات جدیدی در این عرصه حکمفرما است و یک جوان با فعالیت رسانه‌ای می‌تواند مخاطب میلیونی جذب کند و این موارد باید در بازآرایی رسانه‌ای مورد توجه قرار گیرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: کمک به رسانه‌های جبهه انقلاب و کانون‌های مذهبی وظیفه ما است و در حمایت از جریان سالم و پیشرو عرصه فرهنگ محدودیتی نداریم و از رسانه‌ها انتظار داریم به صحنه بیایند.

802 اثر از رسانه‌های مختلف استان به این جشنواره ارسال شده بود که داوری آن‌ها خارج از استان انجام شد و در پایان این مراسم از افراد برتر تقدیر شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز