خبرگزاری کار ایران

فاضلی خبر داد:

برپایی بیش از ۱۰۰ نمایشگاه کتاب در گیلان/ ۳۰۰ فیلم کوتاه رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۷۳۰۹۹۵

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به برپایی بیش از ۱۰۰ نمایشگاه کتاب در استان از ابتدای سال تاکنون گفت: طی این مدت بیش از ۳۰۰ فیلم کوتاه همراه با جلسات نقد و بررسی اکران شد.

به گزارش ایلنا از رشت، فیروز فاضلی به فعالیت‌های متعدد فرهنگی و هنری استان در طول یک‌سال اخیر اشاره کرد و گفت: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی دارای دو وظیفه نظارتی و حمایتی بوده و بر تنظیم فعالیت‌های فرهنگی، هنری و سینمایی توجه دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ادامه داد: بخش نظارتی مرتبط با نظارت بر رسانه‌ها و وسایل ارتباط جمعی محصولات سمعی و بصری اینترنت و فضای مجازی است.

وی تصریح کرد: در بخش حمایتی نیز این اداره‌کل از هر کار فرهنگی که در این بخش صورت می‌گیرد، حمایت می‌کند.

فاضلی با تشریح فعالیت‎های فرهنگی و هنری یک‌سال اخبر اظهار داشت: طی این مدت بالغ بر ٢٠٠ نمایش صحنه‌ای و خیابانی با بیش از یک هزار و ٢٠٠ بار اجرا شده است.

وی با اشاره به برگزاری بالغ بر ٣٠٠ کنسرت موسیقی صحنه‌ای اعم از پاپ و سنتی که با استقبال بیش از ١٤٠ هزار مخاطب مواجه شد، افزود: همچنین در این بازه زمانی ٧٠٠ برنامه هنری شامل جنگ شادی، جشن اعیاد و مناسبت‌ها، سوگواره و غیره برگزار شده است.

به گفته فاضلی، برگزاری بیش از یکصد نمایشگاه کتاب و جلسات متعدد رونمایی کتاب و آثار هنری، اکران بالغ بر ٧٠ فیلم سینمایی با استقبال بیش از ٣٥٠ هزار نفری تماشاگران و اکران بیش از ٣٠٠ فیلم کوتاه همراه با جلسات نقد و بررسی با حضور عوامل فیلم از دیگر اقدامات انجام شده طی این مدت است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به تولیدات هنری استان بیان کرد: ١٧٧ عنوان نمایش شامل صحنه‌ای و خیابانی و ٧٠ عنوان فیلم کوتاه، مستند و ویدئویی طی ٩ ماهه سال جاری توسط هنرمندان گیلانی در استان تولید شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز