خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان محیط زیست کشور:

با سه هزار و ۷۰۰ محیط بان باید ۱۱ درصد خاک کشور را حفاظت کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۳۳۷۱

معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان محیط زیست کشور گفت: با توجه به حوزه گسترده محیط زیستی، باید با سه هزار و ۷۰۰ محیط بان باید ۱۱ درصد خاک کشور را حفاظت کنیم.

به گزارش ایلنا، نوراله مرادی روز سه شنبه - چهار بهمن ماه -  در آیین افتتاح خانه محیط زیست و مرکز کنترل آلودگی هوا در شهرداری بروجرد با بیان اینکه سیاست سازمان محیط زیست در دولت سیزدهم مشارکت و همراهی مردم در فعالیت‌ها محیط زیستی است، اظهار داشت: مکتب و انقلاب ما یک خاستگاه محیط زیستی دارد و باید به محیط زیست اهمیت ویژه داده شود، ویژگی فرهنگی ملت ایران در امر حفاظت از محیط زیست بسیار غنی است.

وی افزود: با توجه به حوزه گسترده محیط زیستی کشور با سه هزار و ۷۰۰ محیط بان باید ۱۱ درصد خاک کشور را حفاظت کنیم که در این راستا همراهی مردم برای حفاظت از محیط زیست ضروری است.

معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان محیط زیست کشور گفت: افزایش هوش و سواد محیط زیستی مردم با تاسیس خانه های محیط زیست که محلی برای گسترش دانش محیط زیست و پاسخ گویی مسئولان است محقق می شود.

مرادی افزود: شهر بروجرد به عنوان پایلوت می تواند در حوزه محیط زیست پیشتاز باشد و این ارزش فرهنگی شهر را برجسته می کند.

وی اظهار داشت: هر چه تعداد خانه های محیط زیست بیشتر باشد مسئولیت شهرداری کاهش پیدا می‌کند زیرا در خانه‌های محیط زیست مردم را به مباحث محیط زیستی آگاه می‌کنیم.

معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان محیط زیست کشور با بیان اینکه مردم وقتی منافع ملموس خود را در مشارکت زیست محیطی مشاهده کنند همراهی آنان مضاعف می شود ، گفت :توجه ویژه به مشارکت های مردمی، مسئولیت اجتماعی مردم را برای پیشبرد حوزه محیط زیست بالا می‌برد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز