خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر خبر داد؛

ضرورت اصلاح ساختار مدیریتی در ناوگان اتوبوسرانی قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۱۵۲۰

رئیس کمیسیون عمران، ترافیک و امور زیربنایی شورای شهر قزوین گفت: به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، اصلاح ساختار و تغییر در رویکرد مدیریتی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری قزوین امری ضروری است.

به گزارش ایلنا، مهدی مهدی خانی گفت: جابه‌جایی هر مسافر برای شهرداری قزوین در ناوگان اتوبوسرانی حدود نه هزار تومان هزینه دارد و تا زمانی که نحوه قراردادها و اصلاح ساختار در این سیستم اتفاق نیفتد خدمات مطلوبی در این ناوگان به شهروندان ارایه نخواهد شد.

رئیس کمیسیون عمران، ترافیک و امور زیربنایی شورای شهر قزوین ادامه داد: واقعیت این است که هزینه نه هزار تومانی برای هر مسافر به هیچ‌وجه رقم ایده‌آلی در حوزه حمل و نقل عمومی به حساب نمی‌آید و اگر در مدیریت اتوبوسرانی تغییر ریل اتفاق نیفتد موفق نخواهیم بود.

وی با بیان اینکه ساختار قراردادهای اتوبوسرانی با بخش خصوصی باید تغییر کند، خاطر نشان کرد: ساختار قراردادهای سازمان اتوبوسرانی با بخش خصوصی مشکلات زیادی دارد و تا وقتی که انتظار داشته باشیم هزینه در حوزه حمل‌ونقل عمومی باید با درآمد مساوی باشد، راه به جایی نمی‌بریم.

این عضو شورای شهر قزوین با تأکید بر لزوم تغییر ساختار قراردادهای سازمان اتوبوسرانی افزود: باید شکل قراردادها به فرمت اس‌ال‌ای تغییر کند، یعنی هر میزان خدمات بیشتر ارایه شود به همان میزان پول بیشتری دریافت کند.

وی ادامه داد: اگر تعداد مسافر و ارائه خدمات بیشتر به درآمد راننده اتوبوس گره بخورد بسیاری از مشکلات این ناوگان کاهش می‌یابد و شهروندان نیز از خدمات مطلوب راضی خواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز