خبرگزاری کار ایران

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه:

ادارات و مدارس کرمانشاه چهارشنبه و پنجشنبه با ۲ ساعت تاخیر شروع به‌کار می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۸۵۳۷

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه، به دلیل سرمای هوا و افزایش مصرف گاز، ادارات و مدارس استان روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۲۱ و ۲۲ دی) با دو ساعت تاخیر شروع به کار می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، ناصرحسینی  از افت دمای هوا و به دنبال آن افزایش مصرف گاز یاد کرد و افزود: با هدف تامین گاز پایدار برای بخش خانگی، ادارات استان طی دو روز چهارشنبه و پنجشنبه(۲۱ و ۲۲ دی) با دو ساعت تاخیر و از ساعت ۹:۴۵ شروع به کار می‌کنند.

وی ادامه داد: دستگاه‌های خدمت‌رسان و امدادی مشمول این تاخیر نیستند و فقط ادارات، دستگاه‌های اجرایی و مدارس دو ساعت تاخیر دارند.

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه از افزایش مصرف گاز طی روزهای اخیر هم خبر داد و عنوان کرد: در روز گذشته مصرف ۱۴ میلیون و ۳۰۰ هزار مترمکعب گاز را داشتیم که رکوردی جدید در زمینه مصرف گاز محسوب می‌شود.

حسینی خواستار همراهی مشترکین برای مدیریت مصرف گاز شد و ادامه داد: هم اکنون که گاز صنایع پرمصرف با محدودیت مواجه است، عمده مصرف را در بخش خانگی داریم.

وی از نظارت جدی بر مصرف گاز ادارات و دستگاه‌ها نیز یاد کرد و افزود: همچنان با دستگاه‌هایی که پرمصرف هستند برخورد می‌شود و گاز آنها را قطع خواهیم کرد.

اطلاعیه آموزش و پرورش در خصوص وضعیت فعالیت مدارس

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان نیز گفت: با توجه به مصوبه کمیته کارگروه و هماهنگی تامین پایدار سوخت زمستانی استان کرمانشاه، فردا (چهارشنبه، ۲۱دی) فعالیت آموزشی مدارس استان در تمامی مقاطع تحصیلی با دو ساعت تاخیر و از ساعت ۹:۳۰ آغاز خواهد شد.

رضا شیرزادی ادامه داد: امتحانات نهایی پایه دوازدهم و هماهنگ استانی پایه نهم(ویژه بزرگسالان) و فنی و حرفه ای(نظام قدیم) در شهرستان‌ها و مناطق به قوت خود باقیست و راس ساعت مقرر اعلامی از قبل برگزار خواهد شد. 

وی افزود: سایر امتحانات داخلی در شهرستانها و مناطق با تصمیم شورای مدرسه به تاریخ دیگری موکول خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز