خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

مدارس یزد پنجشنبه‌ها غیرحضوری شد/تعطیلی دستگاه های اداری در روز پنجشنبه

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۳۳۵۹

سخنگوی استانداری یزد از تعطیلی دستگاه های اداری و برگزاری غیرحضور مدارس در روزهای پنجشنبه خبر داد.

علی صالحی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا از یزد با اشاره به انتشار اطلاعیه استانداری یزد در این خصوص اظهار داشت: پنجشنبه‌ها به دلیل سرمای هوا در استان نیمه تعطیل شد به این شکل که بانک ها فعال هستند.

وی افزود: بر اساس این تصمیم ادارات دولتی تا اول اسفند سال جاری از روز شنبه تا چهارشنبه فعالیت دارند و پنجشنبه‌ها به صورت دورکاری فعالیت دارند.

صالحی بیان داشت: شعب منتخب بانک‌ها و دستگاه‌های خدمات‌رسان در این موضوع استثنا هستند و تمامی مدارس نیز به صورت غیرحضوری اداره می‌شود.

وی اضافه کرد: این تصمیم با استناد به بند چهار بسته تفصیلی مدیریت بحران تامین پایدار انرژی از طرف دبیرخانه شورای امنیت ملی ابلاغ و فعالیت حضوری کارمندان ادارات، شرکت‌های دولتی و نهاد‌های عمومی استان از هشتم دی‌ماه جاری تا اول اسفند امسال را شامل می‌شود.

سخنگوی استانداری یزد با تاکید بر لزوم رعایت استاندارد تنظیم دمای محیط کار گفت: این تصمیم با هدف کاهش مصرف انرژی اتحاذ شده و رعایت شیوه‌نامه‌های ناظر بر چگونگی تنظیم دمای محیط کاری، صرفه‌جویی در مصرف گاز و برق و بهره‌گیری حداکثری از روشنایی طبیعی در محیط کار نیز لازم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز