خبرگزاری کار ایران

نجات جان سه اعدامی در کهگیلویه و بویراحمد از پای چوبه دار

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۸۱۴

معاون قضایی و رئیس شورای حل اختلاف استان کهگیلویه و بویراحمد از نجات جان سه محکوم به اعدام و یک قصاص عضو با همراهی خانواده ها، معتمدین محلی، مسئولان قضایی، اداری و مساعدت این شورا در شش ماهه اول امسال این استان خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج،  سیدمحمد ابراهیم ساجدی  در نشست رسانه ای با تشریح برخی آمارها، اظهارداشت: در شش ماهه اول امسال، سه پرونده قصاص نفس و یک قصاص عضو با مساعدت شورای حل اختلاف زندانها منتهی به صلح سازش شده است.

وی با بیان اینکه پرونده یک فقره قصاص نفس پس از ۱۴ سال بدون هیچ چشمداشت مالی منجر به سازش  شد، خاطرنشان کرد: ستاد صلح یاران هم با همکاری ستاد دیه استان موفق شدند ۳۲۷ نفر زندانی مالی را آزاد کنند.

معاون قضایی و رئیس شورای حل اختلاف استان کهگیلویه و بویراحمد، تعداد پرونده های وارده هفت ماهه امسال به این شورا را 22 هزار و672 فقره ذکر و یادآورشد: ۲۲ هزار و 392 فقره از این پرونده‌ها اکنون مختومه شده است.

ساجدی گفت: ۱۵ هزار و 138 پرونده هم قابل مصالحه بوده که ۳۸ درصد این پرونده‌ها توسط ستاد صلح یاران شورای حل اختلاف مصالحه شده‌اند.

این مقام قضایی افزود: در همین مدت یک فقره پرونده میلیاردی به مبلغ 14 میلیارد تومان تنها با 100 میلیون تومان توسط صلح یاران اصلاح منجر به سازش شده و هم اکنون صلح یاران شورای حل اختلاف در صدد پیگیری جهت آزادسازی بیش از ۱۵۰ نفر بدهکار مالی در زندان هستند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز