خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبرداد؛

برخی مدیران بانک ها در کهگیلویه و بویراحمد، تسهیلات اشتغالزایی را به اقوام خود و مسئولان می‌دهند

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۸۹۴۴

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با اظهارتاسف از آمار بیکاری جوانان و نگرانی خانواده های آنان از وضعیت کنونی فرزندان شان، یادآورشد: برخی از مدیران بانک ها در کهگیلویه و بویراحمد، تسهیلات اشتغالزایی را به اقوام خود و مسئولان می دهند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "سیدعیسی حسنی" در نشست ستاد قضایی و امنیت اقتصادی و رفع موانع تولید دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: "برخی از مدیران بانک‌ها، تسهیلات را فقط به افراد وابسته به خود، مسئولان و مدیران بانک‌ها اختصاص داده‌اند و این افراد فقط تسهیلات را دریافت می‌کنند."

وی به وضعیت کنونی بیکاری و لزوم توجه به اشتغال جوانان در استان هم اشاره و خاطرنشان کرد: بیکاری و فراهم نبودن بسترهای اشتغال جوانان در استان بسیار زیاد است.

این مقام قضایی با تاکید براینکه مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد باید برای اشتغال جوانان و فراهم نمودن بسترها و زیرساخت های اشتغالزایی و ایجاد بازار کار تلاش های چندین برابری از خود نشان دهند، تصریح کرد: متاسفانه برخی از مدیران استانی برای جذب اعتبارات از خود بی رغبتی نشان می دهند.

حسنی گفت: برخی از مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص جذب اعتبارات استان بی رغبتی نشان می دهند که این بی رغبتی باعث می شود اعتبارات استانی به خزانه کشور برگشت داده شود.

وی تاکید کرد: این موضوع نشان می‌دهد که بعضی از مدیران در استان نمی‌خواهند کار انجام شود.

 معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد از همکاری دستگاه قضایی با واحدهای تولیدی باهدف جلوگیری از رکود و تعطیلی آنها در این استان خبرداد و اظهار داشت: تاکنون مصوبات ستاد توانسته کمک کار بسیاری از طرح‌های اقتصادی، کارگاهی و اشتغالزایی در استان باشد و بسیاری از آن‌ها را از ورشکستگی نجات داده و از شکست این طرح‌ها جلوگیری کرده‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز