خبرگزاری کار ایران

انتصاب مدیر جدید شعب بانک ملت در اردبیل / استاندار: افزایش درآمد سرانه استان در گروی حمایت‌های بانکی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۴۹۱۷

استاندار اردبیل گفت: افزایش درآمد سرانه استان در گروی حمایت‌های بانکی است.

به گزارش ایلنا، سیدحامد عاملی استاندار اردبیل در نشست با مدیر امور ناحیه ۳ بانک ملت اظهار کرد: با توجه به پایین بودن میزان درآمد سرانه استان اردبیل در مقایسه با میانگین درآمد سرانه کشوری، برای افزایش درآمد سرانه استان راهی جز تولید و ایجاد واحدهای تولیدی نداریم و در تحقق این امر نیز بانک‌ها نقش مهمی دارند.

وی افزود: واحدهای تولیدی بزرگی در استان اردبیل فعال شده که لازم است سرمایه‌گذاری برای ایجاد چنین واحدهایی ادامه یابد و حمایت‌های بانکی در این راستا برای توسعه استان از اقدامات ضروری و حیاتی است.

حمایت بانک‌ها از سرمایه‌گذاران، گامی در جهت رونق اقتصادی استان اردبیل

استاندار اردبیل ادامه داد: توجه ویژه بانک‌ها از جمله بانک ملت به تأمین تسهیلات سرمایه‌گذاری و سرمایه در گردش طرح‌ها و واحدهای تولیدی استان و حمایت ‌آن‌ها از سرمایه‌گذاران دارای اهلیت گامی در جهت رونق اقتصادی استان اردبیل است.

عاملی تصریح کرد: ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در استان اردبیل بالا است و باید با استفاده از این ظرفیت‌ها سرمایه‌گذاری لازم برای تولید، اشتغال و ارتقای وضعیت اقتصادی استان انجام شود.

در این نشست مهدی فتح‌ اللهی به‌عنوان مدیر شعب بانک ملت استان اردبیل معرفی و از تلاش‌های امیرمحمد امیرهوشنگی قدردانی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز