خبرگزاری کار ایران

رییس کل دادگستری استان اصفهان:

سهم مدیران قضایی در اجرای سیاست‌های قوه قضاییه بسیار بالاست

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۸۱۱

تلاش کارکنان و مسئولان قوه قضاییه در کاهش یافتن پرونده های محاکمه تاثیر به سزایی دارد.

ایلنا: رییس کل دادگستری استان سومین نشست شورای مدیران قضایی استان اصفهان ضمن تقدیر از تلاش جهادی و مضاعف قضات شریف و کارمندان خدوم دادگستری استان در کاهش موجودی پرونده‌های محاکم بیان داشت: نتیجه این تلاش مختومه شدن ۳۵۰۰ پرونده مسن و ۶۰۰۰ پرونده متفرقه و ۲۷۰۰ پرونده اجرای احکام و سرپرستی‌ها بود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ احمد خسروی با درخواست ادامه این حرکت و روند خاطر نشان ساخت: تصمیمات این شورا موتور محرکه دادگستری استان است و اگر عملکرد این شورا به خوبی صورت پذیرد سیاست‌های قوه قضاییه به درستی اجرا خواهد شد.

ایشان همچنین با توجه به قطب صنعتی بودن اصفهان در کشور از مدیران قضایی خواست: پرونده‌های جرایم اقتصادی دقیقاً تا حصول نتیجه پیگیری و مدیریت شود.

رییس شورای مدیران قضایی در ادامه با اشاره به نظارت و تعامل به عنوان دو شاخصه مهم مدیریت تصریح کرد: هنر مدیر قضایی این است که این دو مهم را به خوبی در مجموعه تحت نظارت خود مدیریت کند چرا که تحول مساوی‌ست با دو عنصر نظارت و تعامل در مدیریت.

وی افزود: مدیر باید این پنج وظیفه را به‌درستی انجام دهد: ۱ - برنامه ریزی ۲ - سازماندهی۳ - فرماندهی و مدیریت به معنای خاص ۴ - ایجاد هماهنگی ۵ - کنترل آنچه که بوجود آمده و انجام شده است.

رییس کل دادگستری استان در پایان با توجه به اینکه ۴ درصد آمار زندانیان را محکومان مالی تشکیل می‌دهند، خواست با رعایت قانون و با بهره‌مندی از ساز و کارهای موجود و بخشنامه‌های ریاست معظم قوه قضاییه در کاهش آمار زندانیان تلاش شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز