خبرگزاری کار ایران

یک مسئول:

آلودگی هوای اراک از مرز 100 روز گذشت

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۰۷۵۴

رئیس مرکز پایش آلودگی هوای اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی با بیان اینکه تعداد روزهای آلوده در اراک از مرز 100 روز گذشت، گفت: هوای اراک امروز دوشنبه همچنان برای تمام گروه‌های سنی در وضعیت ناسالم قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا محرابیان افزود: بر اساس اطلاعات دریافت شده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای استان مرکزی، متوسط شاخص کیفیت هوای اراک در 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت 11 صبح امروز دوشنبه به عدد 121 رسید که نشانگر شاخص کیفیت هوای ناسالم برای گروه‌های سنی حساس بود.

وی ادامه داد: همچنین بر اساس اطلاعات دریافت شده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای استان مرکزی، شاخص لحظه‌ای کیفیت هوای اراک در ساعت 11 صبح امروز دوشنبه به عدد 154 رسید که نشانگر وضعیت ناسالم برای تمام گروه‌های سنی است.

رئیس مرکز پایش آلودگی هوای اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی اظهار داشت: آلاینده مسئول در آلایندگی هوای اراک، ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون است و توصیه می‌شود مردم تا حد امکان از تردد در فضاهای باز خودداری کنند و توصیه‌های بهداشتی در هوای ناسالم را جدی بگیرند.

محرابیان تصریح کرد: اراک یکی از 8 کلانشهر آلوده کشور است که از ابتدای سال جاری تاکنون 101 روز ناسالم را در کارنامه خود به ثبت رسانده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز