خبرگزاری کار ایران

به علت آلودگی هوا؛

مدارس شهرهای قزوین، آبیک و البرز تعطیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۹۷۳۶

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: تداوم آلودگی هوا در قزوین باعث تعطیلی دوباره مدارس نواحی یک و 2 قزوین و شهرستان های البرز و آبیک در این استان برای روز شنبه-فردا-شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علیرضا عباسی با اعلام این خبر گفت: به علت شرایط نامطلوب جوی ناشی از آلایندگی ها و تشدید این پدیده تمامی مقاطع تحصیلی نوبت صبح و بعدازظهر نواحی یک و 2 قزوین و همچنین شهرستان های البرز و آبیک فردا-شنبه-تعطیل و کلاس های درس به صورت غیرحضوری برگزار می شود.

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به اینکه آموزش ها برای این روز به صورت مجازی و در بستر شاد برگزار خواهد شد، تصریح کرد: این در حالی است که عوامل اجرایی در مناطق آموزشی یاد شده برای پاسخگویی به اولیا و دانش آموزان در مدارس حاضر خواهند بود.

عباسی اظهار داشت: هنوز برای تعطیل بودن و یا نبودن مدارس مرکز استان تصمیم گیری نشده است.

او خاطرنشان کرد: به دانش آموزان توصیه می شود به دلیل افزایش غلظت آلایندگی ها و پایداری جو، از هرگونه تردد در سطح شهرها خودداری کنند و رعایت موارد ایمنی از جمله همراه داشتن ماسک نیز به آنان توصیه می شود.

مدارس برخی نقاط استان قزوین طی هفته گذشته به علت آلودگی هوا نیز به طور متناوب تعطیل اعلام شده بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز