خبرگزاری کار ایران

واحدهای صنعتی آلوده کننده محیط زیست قزوین به دادگاه معرفی می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۲۱۲۳

سرپرست امور آزمایشگاه‌های اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: برخی از واحدهای صنعتی در ایام تعطیل و خارج از ساعات اداری با فعالیت آلاینده خود مبادرت به آلودگی می‌کنند، در این راستا واحدهای صنعتی فعال استان بطور مستمر پایش شده و در صورت مشاهده موارد تخلف اقدامات قانونی لازم را انجام می‌دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان احسان خسروی گفت: با توجه به رسالت حفاظت محیط زیست در ممانعت از تخریب محیط زیست از واحدهای  مستقر در شهرک صنعتی لیا شهرستان قزوین بازدید به عمل آمد.

سرپرست امور آزمایشگاه‌های اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین ادامه داد: فعالیت یکی از واحدهای فوق بدلیل عدم نصب سیستم‌های کنترل آلودگی هوا در خروجی دودکش با آلودگی گسترده هوا همراه بود که به منظور کاهش آلودگی هوا و مهار گازهای آلاینده ناشی از فعالیت واحد مورد نظر ضروری است. سیستم فیلتراسیون و کنترل آلودگی هوا بر روی خروجی دودکش واحد طراحی و نصب شود.

وی عنوان کرد: برخی از واحدهای صنعتی در ایام تعطیل و خارج از ساعات اداری با فعالیت آلاینده خود مبادرت به آلودگی منابع آب، خاک و هوا می‌کنند، در این راستا کارشناسان محیط زیست، واحدهای صنعتی فعال استان را بطور مستمر پایش کرده و در صورت مشاهده موارد تخلف ضمن تنظیم گزارش و صورتجلسه اقدامات قانونی لازم را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز