خبرگزاری کار ایران

هواشناسی گیلان اعلام کرد:

پاییز سرد و زمستانی گیلان/ماندگاری سامانه هوای بارشی تا اواسط هفته در گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۴۹۸۶

مدیر کل هواشناسی گیلان گفت: با کاهش دما در گیلان، از عصر امروز بارش‌ها در این استان شدت می‌گیرد. در برخی مناطق بارندگی، وزش باد و در ارتفاعات بارش برف گزارش شده است.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد دادرس با اشاره به اینکه در حال حاضر آسمان گیلان ابری و مه‌آلود است گفت: در برخی مناطق بارندگی، وزش باد و در ارتفاعات بارش برف گزارش شده است.

دادرس افزود: در ۲۴ ساعت گذشته بندرانزلی با ۴۵ میلی متر رکوردار بیشترین بارش در گیلان است.

وی با اشاره به اینکه کاهش محسوس دما تا دوشنبه ادامه دارد گفت: در حال حاضر در برخی از کوهستان‌های گیلان از جمله داماش و اسب وونی برف می‌بارد.

مدیر کل هواشناسی گیلان با بیان اینکه این سامانه هوای بارشی تا اواسط هفته در گیلان ماندگار است افزود: این سامانه بارشی از روز سه شنبه آرام آرام از گیلان خارج می‌شود.

وی گفت: بالاآمدن آب رودخانه‌ها و آبگرفتگی معابر در این مدت دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی گیلان افزود: دریا در این مدت مواج است و برای فعالیت‌های دریانوردی و صید نامناسب است.

محمد دادرس با اشاره به اینکه رطوبت شهر رشت هم اکنون ۱۰۰ درصد است، گفت: دمای هوا در رشت مرکز استان هم اکنون ۱۰ درجه سلسیوس است.

وی افزود: اسبه وونی تالش در ۲۴ ساعت گذشته با یک درجه زیر صفر سردترین و لنگرود با ۱۳ درجه سلسیوس بیشترین دمای استان را داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز