خبرگزاری کار ایران

یک مسئول:

۳ واحد غیرمجاز دندانپزشکی، دندانسازی و زیبایی در بیرجند پلمپ شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۲۵۶۲

مدیر نظارت و اعتباربخشی امور درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: پلمب ۳ واحد غیرمجاز دندانپزشکی، دندانسازی و زیبایی در روز‌های اخیر در بیرجند پلمب شد.

به گزارش ایلنا، سعید شوکتی‌فرد گفت: در بازدید‌های مستمر کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه یک مرکز ارائه خدمات زیبایی که به انجام خدماتی از جمله لیزر مو‌های زائد، جوان سازی پوست با دستگاه، ماساژ درمانی و ... به صورت غیرمجاز و بدون داشتن مجوز قانونی فعالیت می‌کرد شناسایی شد که در بازدید مشترک با نماینده پلیس اماکن این مرکز پلمپ و پرونده مربوطه برای رسیدگی به مراجع قضایی ارسال شد.

شوکتی فرد همچنین به پملپ دو احد غیرمجاز دندانسازی و مرکز ارائه خدمات دندانپزشکی اشاره کرد و افزود: طبق ماده ۳ قانون مقررات امور پزشکی و دارویی هرگونه فعالیت و دخالت در امور پزشکی توسط افراد فاقد صلاحیت و بدون مجوز غیرقانونی تلقی می‌شود و افراد متخلف به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

وی از هم استانی‌ها خواست ضمن خودداری از مراجعه به واحد‌ها و موسسات غیرمجاز درمانی، هرگونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیرمجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان‌های پزشکی و دندانپزشکی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت اطلاع یا به اداره نظارت بر درمان دانشگاه گزارش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز