خبرگزاری کار ایران

مهر و موم ۶ مرکز غیرمجاز فعال در زمینه پوست و زیبایی در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۰۵۴۰

مدیر نظارت بر درمان و اعتباربخشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: کارگروه مداخله گران سلامت معاونت درمان این دانشگاه، ۶ مرکز فاقدمجوز و مداخله‌گر پزشکی را که در زمینه پوست و زیبایی در مشهد فعالیت می‌کردند، مهر و موم کرد.

به گزارش ایلنا از مشهد،  کاظم غفاریان افزود: افراد فاقد مجوز و غیردرمانی در این مراکز متخلف خدمات زیبایی و پوست از جمله تزریق ژل، بوتاکس، کاشت مو و لیزر  ارائه می‌دادند.

وی ادامه داد: ۲ مورد از این مراکز فاقد مجوز داخل آرایشگاه مستقر بود که افراد فاقد صلاحیت در این مراکز در کنار خدمات آرایشی، بدون داشتن مجوز کارهای درمانی نیز انجام می‌دادند.

مدیر نظارت بر درمان و اعتباربخشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: یکی از این مراکز داخل مزون لباس مستقر بود که افراد فاقد صلاحیت و فاقد مجوز در کنار کار کرایه لباس فعالیت‌های مربوط به اعمال زیبایی و درمانی را به صورت غیرمجاز ارائه می کردند.

غفاریان افزود: طی این بازدیدها کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد به همراه ۲ تن از مراجعه کنندگان به دلیل ناایمن بودن آسانسور و جداشدن موتور آن حدود ۴ ساعت در اتاقک آسانسور محبوس شده بودند که با اطلاع رسانی به آتش‌نشانی و فعال شدن ماموران ۲ ایستگاه فرایند نجات با تلاش فراوان این افراد از آسانسور انجام شد.

وی ادامه داد: پرونده‌های این مراکز متخلف به مراجع قضایی تحویل داده شده است و با آنها به شدت برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز