خبرگزاری کار ایران

نگهداری از فضای سبز و پارک‌ها نیازمند تعامل شهروندان است

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۷۲۱۳

شهردار شهرکرد گفت: نگهداری از پارک‌ها و فضاهای سبز احداث شده نیازمند فرهنگ سازی و تعامل شهروندان است.

به گزارش ایلنا، محمدحسین واحدیان اظهار داشت: بهره‌مندی شهروندان از فضای سبز در مدیریت شهری ازجمله نیازهای مهم شهروندی است و باید برای ایجاد نشاط و شادابی شهر، برنامه‌ریزی شود.

وی افزود: در راستای اهداف منطقه مبنی‌بر حفظ، حراست و پاسداشت فضاهای سبز و ایجاد شرایطی مناسب جهت نگهداری این فضاها و با طراوت شدن بیش از پیش آنها اقدامات ویژه‌ای از جمله بهسازی پارک‌ها و بوستان‌های سطح منطقه، کاشت درخت و درختچه در فضاهای سبز شهر، همچنین هرس درختان، علف زنی، مرتب کردن باغچه‌های مجاور پیاده‌روها و حذف پاجوش درختان و .... مورد توجه بیشتر قرار گیرد.
 
شهردار شهرکرد احداث فضاهای سبز در شهر را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: نگهداری از پارک‌ها و فضاهای سبز احداث شده و حفظ سیما و منظر شهری نیازمند فرهنگ سازی و تعامل شهروندان است.
 
واحدیان با بیان اینکه فضای سبز شهری مانند یک ریه سالم در محیط زندگی عمل می‌کند و نقش ویژه‌ای در حفظ محیط زیست و آرامش روحی روانی انسان‌ها دارد، خاطرنشان کرد: موضوع کم آبی هنوز وجود دارد و با توجه به این امر، شرایط نگهداری از فضای سبز در اولویت قرار گیرد اما باید همه در مصرف آب صرفه‌جویی لازم را داشته باشیم.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز