خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کار استان خبر داد؛

آغاز ثبت‌نام نخبگان جامعه کار و تولید استان مرکزی در جشنواره امتنان

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۵۰۲۵

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: ثبت نام نخبگان جامعه کار و تولید استان برای حضور در سی و چهارمین جشنواره امتنان آغاز شد. نام نویسی برای حضور در این جشنواره تا 5 آذر ماه سال جاری ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جمشید امیدی افزود: انتظار می رود، کارگران، گروه‌های کار و واحدهای صنعتی، خدماتی و کشاورزی استان مرکزی با مراجعه به سامانه اینترنتی  http://emtenan.mcls.gov.ir برای شرکت در این جشنواره ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توانند در مرکز استان به دبیرخانه جشنواره در اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و در شهرستان‌ها به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی مراجعه کنند و یا با شماره 08634032548 تماس برقرار کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی اظهار داشت: پس از پایان مهلت نام نویسی، کار ارزیابی و بازدید میدانی توسط کمیته داوری آغاز می شود و برگزیدگان جشنواره استانی مشخص و معرفی می‌شوند.

امیدی با بیان اینکه استان مرکزی به عنوان پایتخت صنعت ایران دارای حدود 3000 واحد صنعتی بزرگ، متوسط و کوچک است، تصریح کرد: جشنواره امتنان هر سال با هدف تقویت فرهنگ کار و شناسایی و معرفی نخبگان جامعه هدف در سطوح ملی و استانی برگزار می شود.

وی بیان داشت: فرهنگ‌سازی، تشویق و تقویت روحیه کار و تلاش در بین نیروهای مولد، متخصص، مخترع و مبتکر، فراهم کردن زمینه‌های لازم برای تبادل و به اشتراک گذاری اطلاعات، تجارب، دانش و مهارت‌های علمی و تجربی در جامعه کار و تولید، تشویق جامعه کار و تولید به بهره‌گیری از الگوی ایرانی ـ اسلامی کار، تکریم و تجلیل از فعالان و نخبگان عرصه کار و تولید از دیگر اهداف برگزاری جشنواره امتنان است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز