خبرگزاری کار ایران

صدور حکم برائت برای سه مسئول قزوین در پرونده هفت‌سنگان

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۴۹۷۴

براساس رای شعبه 1060 دادگاه کیفری دو مجتمع قضایی کارکنان دولت تهران حکم برائت سه نفر از مسئولین سابق استان قزوین در پرونده تغییر کاربری غیرمجاز اراضی زراعی موسوم به هفت‌سنگان صادر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، پرونده تغییر کاربری غیرمجاز اراضی زراعی و باغی در هفت‌سنگان که در آن تعدادی از مسئولان سابق استان هم به عنوان متهم شناخته شده بودند در مراحل مختلف بررسی شد.

با تحقیقات دستگاه قضا در بازه‌های زمانی مختلف؛ این اراضی غیر زراعی تشخیص داده شده و حکم برائت سه تن از مسئولان سابق استان که به تغییر کابری غیرمجاز اراضی زراعی و باغی و معاونت در آن متهم شده بودند صادر شد.

بر اساس رای شعبه 1060 دادگاه کیفری دو مجتمع قضایی کارکنان دولت تهران بعد از رسیدگی به پرونده تغییر غیرمجاز کاربری اراضی زراعی و باغ‌های قزوین، رای برائت برای آقایان منوچهر حبیبی معاون سیاسی سابق استانداری قزوین، علی فرخزاد معاون عمرانی سابق استانداری قزوین و سعید بهادیوندچگینی مدیرعامل سابق شرکت توزیع برق استان قزوین را صادر کرد.

این پرونده با شکایت سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین و نیز شهرستان البرز علیه هفت نفر از متهمان در شعبه 1060 دادگاه کیفری دو مجتمع قضایی کارکنان دولت تهران رسیدگی شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز