خبرگزاری کار ایران

تصفیه خانه فاضلاب مجتمع فولاد ظفر بناب به بهره برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۴۳۵۹

تصفیه خانه مدرن 200 متر مکعبی مجتمع فولاد ظفر بناب به بهره برداری رسید.

به گزارش  ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی، تصفیه خانه فاضلاب مجتمع فولاد ظفر بناب با استفاده از آخرین تکنولوژی های روز دنیا به صورت مدرن با اعتبار ۳۰ میلیارد ریالی در محوطه فولاد ظفر ساخته شده و قادر است روزانه ۲۰۰ متر مکعب آب تصفیه شده را در اختیار مصارف کشاورزی قرار دهد.

امروزه با توجه به اهمیت بالای بهداشت زیست محیطی، وجود تصفیه خانه در واحدهای تولیدی جزو اولویت ها بوده و در کنار ارزش نهادن به مسئله محیط زیست، آب تصفیه شده نیز کمک شایانی به صرفه جویی در مصارف آب می شود.

آغاز عملیات اجرایی سیستم غبارگیر شرکت سپند صنعت کاوه ظفر بناب یکی دیگر از پروژه های این مجتمع بود که با حضور مدیر کل محیط زیست استان و مسئولان شهرستان با هدف حذف آلایندگی های ناشی از ذوب گرازه ها کلنگ زنی شد.

به گفته مدیران این شرکت این سیستم با اعتبار ۶۵۰ میلیارد ریالی در ۴ ست طراحی شده که ست اول آن تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل محیط زیست استان آذربایجان شرقی در این آیین با اشاره به اهمیت بالای سلامت محیط زیست، گفت: جا دارد از زحمات و تلاشهای مدیران مجتمع فولاد ظفر بناب بابت ارزش نهادن به مسئله محیط زیست قدردانی کنیم.

شهنام اشتری با تاکید بر کاهش آلایندگی ها در شهرک صنعتی بناب، گفت: این مسئله جزو اولویت های سازمان محیط زیست بوده و در این راستا تمامی واحدهای تولیدی موظفند به قوانین محیط زیست پایبند باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز