خبرگزاری کار ایران

در ۷ماهه گذشته انجام شد؛

جابجایی بیش از ۲ میلیون تن کالا در استان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۰۷۵۱

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: ۲میلیون و ۶۵۲هزار تن کالا در ۷ ماهه گذشته از استان اردبیل جابجا شده است.

به گزارش ایلنا، کلیم اله وثوقی در بازدید از شرکت های حمل ونقل شهرستان خلخال با بیان اینکه وضعیت حمل ونقل کالا در استان کاملا عادی و روان است گفت: این میزان جابجایی کالا در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که حدود ۲ میلیون و ۴۷۲ هزارتن بود بیش از ۷ درصد افزایش را نشان می دهد.

دبیرکمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل ونقل استان اردبیل با اشاره به اینکه شهرستان های اردبیل، پارس آباد، نمین و بیله سوار به ترتیب بیشترین آمار جابجایی کالا را در ۷ماهه گذشته به خود اختصاص داده اند تصریح کرد: درمدت یاد شده یک میلیون و ۲۱۷هزار تن کالا از شهرستان اردبیل،۲۸۵  هزار تن کالا از شهرستان پارس آباد، ۶۷۷ هزارتن کالا در شهرستان نمین و ۱۳۵ هزار تن نیز از شهرستان بیله سوار حمل شده است.

عضو شورای اداری استان اردبیل افزایش ۲۹۱ درصدی جابجایی کالا را در شهرستان خلخال یادآور شد و اظهار کرد:در مدت یاد شده ۱۴۵ هزار تن کالا از شهرستان خلخال جابجا شده و نسبت به مدت مشابه سال قبل که حدود ۳۷ تن بود افزایش خوبی را شاهد هستیم.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل در ۷ ماهه گذشته از صدور ۱۹۱ هزار و۵۰۸ برگ بارنامه در استان اردبیل خبرداد و تصریح کرد: این میزان صدور بارنامه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که حدود ۱۸۲ هزار برگ بود افزایش ۵ درصدی را نشان می دهد.

وی عمده کالاهای حمل شده را سیمان فله ای و کیسه ای، آب معدنی، سیب زمینی، مصالح ساختمانی، هندوانه و شمش آهن برشمرد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل فعالیت ۹۰ شرکت حمل و نقل و ۲ باب پایانه کالا را در استان اردبیل یادآور شد و خاطرنشان کرد: ۱۳  هزار و ۵۵۰ ناوگان کالا در استان اردبیل در حال فعالیت هستند.

وثوقی با اشاره به اینکه ۵۷ شرکت حمل ونقل کالا در استان در حال خدمات رسانی به مردم و رانندگان هستند افزود: ۱۲ هزار و ۶ نفر راننده در حوزه کالای استان مشغول فعالیت هستند.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: مردم و صاحبان کالا می توانند هرگونه شکایات خود در حوزه حمل ونقل را جهت رسیدگی از طریق سامانه ۱۴۱ به اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل اطلاع دهند.  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز