خبرگزاری کار ایران

در ۱۱ ماه گذشته انجام شد؛

جابجایی بیش از 3 میلیون تن کالا در استان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۹۱۹۸

مدیرکل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل از جابجائی 3 میلیون 616 هزارتن کالا در 11 ماهه گذشته در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، کلیم اله وثوقـی در بازدید از شرکت حمل و نقل پارس آباد با اعلام این خبر افزود: بیشترین کالای استان از شهرستان های اردبیل، پارس آباد، نمین و بیله سوار جابجا شده است.

وی گفت: محصولات کشاورزی، سیمان، آهن آلات، آب معدنی، انواع چوب و سوخت عمده کالاهای جابجا شده استان در 11 ماه گذشته است.

عضو شورای اداری استان اردبیل وضعیت حمل و نقل کالا و بار در استان را کاملا عادی و روان دانست و تصریح کرد: ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با 12 هزار و 933 دستگاه ناوگان باری در استان فعالیت می کنند. همچنین 11 هزار و 784 راننده در این بخش مشغول به کار هستند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به صدور 331 رای در جهت رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها وناوگان عمومی حمل و نقل کالا و مسافر استان خاطرنشان کرد: در قالب کمیسیون های ماده 11 ،12 و 14 به تخلفاتی هم چون عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، پرداخت کرایه رانندگان، اخذ بارنامه، رعایت نکردن ضوابط ایمنی، شکایات حوزه حمل و نقل مسافر و اضافه تناژ، توقف اتوبوس ها در میادین، واگذاری وسلیه نقلیه به راننده فاقد صلاحیت و فقدان برگ معاینه فنی رسیدگی می شود.

وثوقی از مردم، رانندگان و صاحبان کالا خواست هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه 141 جهت رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز