خبرگزاری کار ایران

شهردار قزوین تاکید کرد؛

اجرای طرح‌های عمرانی گلزار شهدای قزوین تسریع می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۰۱۸۵

شهردار قزوین با تاکید به حمایت از طرح‌های بنیاد شهید در ساماندهی گلزار شهدای شهر قزوین گفت: شهرداری قزوین در اجرای این طرح‌ها همراه بنیاد خواهد بود تا در سریع‌ترین زمان اجرایی شود.

به گزارش ایلنا، مهدی صباغی در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید استان قزوین گفت: من از جامعه ایثارگران هستم به همین دلیل مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران را بهتر درک می‌کنم، لذا هر کاری که بتوانم در کمک به این قشر انجام خواهم داد.

شهردار قزوین به پروژه‌های تعویض سنگ مزار شهیدان و جانمایی سنگ مزار شهدای مفقودالاثر در گلزار شهدا اشاره کرد و گفت: حداقل کاری که مسئولان می‌توانند در برابر ایثارگری‌های شهدا انجام دهند، در نظر گرفتن سنگی در شأن مقام شهیدان است؛ لذا اجرای این پروژه‌ها ضروری است.

وی افزود: برنامه بنیاد در ساخت حسینیه شهدا در گلزار شهدای قزوین از نیازهای ضروری فرهنگی در این مکان مقدس است و باید عملیاتی شود.

این مسئول عنوان کرد: پیشنهاد می‌کنیم برای ساماندهی گلزار شهدای قزوین گروهی از مهندسان مشاور تشکیل شود تا این کار مهم و بزرگ با کیفیت مطلوب و در کوتاه‌ترین زمان اجرایی شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین هم در این دیدار گفت: باید تعاملات و همکاری‌های بنیاد با شهرداری قزوین نسبت به گذشته تقویت شود تا هر روز شاهد اجرای برنامه‌های ارزشی و موثر با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باشیم.

سمیه اسمعیلی اشاره به اینکه ساماندهی گلزار شهدای شهر قزوین یکی از مهمترین برنامه‌های بنیاد است، گفت: در اجرای این ساماندهی عملیات عمرانی مختلفی در این مکان مقدس اجرا خواهد شد که از جمله آن‌ها ساخت حسینیه شهداست.

وی افزود: حسینیه شهدا در محوطه ضلع شرقی گلزار شهدای شهر قزوین برای استفاده یک‌هزار و 500 نفر و به متراژ حدود 3 هزار مترمربع با در نظر گرفتن همه فضاهای قابل‌ طرح و استفاده در حسینیه‌ها ساخته می‌شود.

این مسئول همچنین تعویض سنگ مزار شهدای قزوین و جانمایی مزار شهدای مفقودالاثر را از دیگر پروژه‌های عمرانی بنیاد در گلزار شهدای شهر قزوین برشمرد و افزود: در عملیاتی شدن این پروژه‌ها، شهرداری قزوین می‌تواند کمک بسزایی به بنیاد کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز