خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان ارشد استان فارس ؛

ساخت بیمارستان محمد رسول‌الله(ص) شیراز آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۶۷۵۶

به مناسبت روز میلاد مسعود حضرت محمد مصطفی(ص)، عملیات اجرایی احداث بیمارستان ۱۴۰۰ تختخوابی حضرت رسول، با حضور مسئولان ارشد استان در بلوار مهندسین شیراز کلید خورد.

به گزارش ایلنا عطالله حاجی زمانی معاون هماهنگ کننده قرارگاه سازندگی حضرت خاتم الانبیاء(ص) در این آیین ضمن تبریک ولادت پیامبر اسلام (ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع)، گفت: امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی پروژه بیمارستان حضرت محمدرسول الله (ص) به عنوان یک پروژه بزرگ سلامت هستیم.

حاجی‌زمانی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) را خدمتگزار مردم خواند و اظهار کرد: تاکنون ۸۴۰۰ تخت بیمارستانی به همت این قرارگاه احداث شده یا در حال تکمیل است که امیدواریم با تلاش، پیگیری و حمایت های بیش از پیش استاندار فارس، مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز و مسئولان ارشد استان، این پروژه در زمان مشخص خود به بهره برداری برسد.

او با اشاره به پیشبرد روند اجرایی ۳۲۰ پروژه فعال در کشور از سوی قرارگاه سازندگی حضرت خاتم الانبیاء(ص)، افزود: این قرارگاه از زمان تاسیس تاکنون، در حوزه های مختلف در کشور فعال بوده و در حوزه درمان نیز اقدامات بسیاری به ویژه در بحران کرونا و تامین نیازهای ضروری انجام داده است.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در این مراسم احداث چنین بیمارستانی را یکی از نیازهای جدی جنوب کشور دانست و با بیان اینکه مجلس یازدهم از ابتدا بر چند موضوع تمرکز کرد، افزود: از آنجا که استان فارس را باید در قامت آن می‌دیدیم و از اقدامات کوچک و سطحی پرهیز می‌کردیم، در حوزه های مختلف مجموعه استان تلاش‌های خوبی را دنبال کردند.

ابراهیم عزیزی عنوان کرد: امروز انتقال آب از خلیج فارس به استان فارس نقش بی نظیری را در شکوفایی صنعت ایفا خواهد کرد و یا اینکه پروژه‌های ریلی استان فعال شده و می‌تواند ما را چهارراه ریلی کشور کند و یا خط انتقال پروپیلن در صنعتی کردن استان نقش اثرگذاری دارد و خط انتقال فرآورده از مهرآران که همه و همه از ابتدای مجلس یازدهم با جدیت دنبال شده است.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس همچنین گفت: یکی از بحث‌های بسیار جدی با وزارت بهداشت احداث بیمارستان دوم نمازی بوده و امروز بخش پزشکی ما یک جایگاه رفیع در کشور دارد و قطب پزشکی بودن نیز ملاحضات خاص خود را دارد.

عزیزی در عین حال اظهار کرد: امروز بیمارستان دوم تامین اجتماعی حدود ۳۰درصد پیشرفت دارد، بیمارستان حضرت زهرا در میانرود و شهرک سلامت نیز با جدیت دنبال شده است و امیدواریم با این پروژه‌ها نیازهای درمانی تا حد زیادی مرتفع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز