خبرگزاری کار ایران

افزایش ۴۹ درصدی خرید های اینترنتی در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۱۴۶

مدیرکل پست آذربایجان‌غربی گفت: به رغم فروکش کردن پاندمی کرونا در کشور خرید اینترنتی در ۶ ماه گذشته ۴۹ درصد افزایش یافته است.

به گزارش ایلنا، مجید فرخی در گفت و گو با خبرنگاران، با بیان اینکه، از ابتدای امسال ۳ میلیون و ۱۲۰  هزار مرسوله از سوی اداره کل پست استان مبادله شده است گفت: ۱۵ درصد مرسولات استان مربوط به خرید های اینترنتی است.

فرخی با اشاره به اینکه، الگوی خرید مردم بعد از شیوع بیماری کرونا تغییر کرده و مردم طی این مدت تلاش کرده اند تا نیازمندی‌های خود را با استفاده از بستر خرید اینترنتی تامین کنند گفت:به رغم کاهش پاندومی کرونا در کشور مرسولات خرید های اینترنتی ۴۹ درصد در استان افزایش پیدا کرده است.

فرخی از فعالیت ۸۲۲ واحد پستی در استان خبرداد و افزود: از این تعداد ۴۷۵ واحد روستایی و ۳۷۱ مورد واحد شهری را شامل می شود.

مدیر کل پست آذربایجان غربی از راه اندازی سامانه صدور گواهی کد پستی در استان خبر داد و گفت:شهروندان می توانند برای دریافت کد پستی هویت مکانی خود با مراجعه به سامانه نسبت به دریافت کد پستی ۱۰رقمی اقدام کنند.

وی با بیان اینکه کد های مربوط به کد پستی استان از ۵۷ تا ۵۹ است گفت:کد ۵۷  به مرکز استان ۵۸ شهرهای شمال استان و ۵۹ به شهرهای جنوب استان تخصیص یافته است.

فرخی از فعالیت ۱۲۵ نامه رسان در سطح استان خبر داد و گفت: از این تعداد ۴۱ نفر در ارومیه فعالیت می کنند و تمامی نامه رسان ها به دستگاه پوز مجهز هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز